- 9 -
امام مهدي ناصر محمد اليماني
07 - ربيع الأول - 1442 هـ
24 - 10 - 2020 مـ
۳ - آبان - ۱۳۹۹ ه.ش.
2:00 عصر
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=41140
__________

از خلیفه خدا و عبدش مهدی به دشمن خدا امانوئل ماکرون و امثال او در جهان...

از خلیفه خدا و عبدش، امام مهدی ناصر محمد یمانی به رئیس‌جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون، دشمن خدا و دشمن دین خدا اسلام، دشمن محمد رسول‌الله که با دین اسلام آمده است و دشمن مسیح عیسی‌بن‌مریم رسول‌الله که با دین اسلام آمده است و دشمن موسی رسول‌الله که با دین اسلام آمده است و دشمن تمام رسولان الهی که همگی دین اسلام را آورده‌اند، از اولین تا آخرینشان محمد رسول‌الله، که صلوات بر او تمام رسولان الهی باد که همگی دین اسلام را آورده‌اند؛ در برابر آنها تسلیم کامل هستیم و میان هیچ‌ یک از رسولان خدا فرقی نمی‌گذاریم، رسولانی که دین اسلام و تسلیم در برابر پروردگار عالمیان را آورده‌اند تا [انسان] خداوند را بدون قائل شدن شریکی عبادت کند، این دینی است که رحمت برای مردم جهان است تا آرامش و صلح حاکم گشته و مانع ظلم کردن انسان به برادر انسانش گردد و صلح جهانی را بین ملت‌های عالم برقرار سازد و مسلمان و کافر زندگی مسالمت‌آمیزی در کنار هم داشته باشند. در دین خدا اسلام، اکراه و اجبار راه ندارد، هر کس می‌خواهد ایمان بیاورد و هر کس می‌خواهد کافر شود. وظیفه‌ی ما ابلاغ است و حساب مردم با خداوند است، خدایی که بهشت را برای شکرگزاران و آتش را برای کافران مقرر داشته است و اما بعد....
سلام و رحمت خدا بر رئیس‌جمهور صهیونیست فرانسه، امانوئل ماکرون مباد! همچنین بر رئیس جمهور صهیونیست دونالد ترامپ و همه کسانی که در عالم امثال آنها هستند، شیاطین بشری که به صورت آشکار و نهان علیه دین خدا، اسلام، اعلان جنگ کرده‌اند و خداوند بر مجرمان احاطه داشته و از آنان آگاه است و برخی از اعراب، کفر و نفاقشان شدیدتر است، خدا بر آن نبوده است تا مؤمنان را [به حالی که هستند] واگذارد، تا آنکه در برابر چشم مسلمانان، پلید را از پاک جدا کند. هر کس اعلان نکند که سفیر فرانسه را اخراج کرده و روابط دیپلماتیک و تجاری با حکومت فرانسه را قطع نکند، همانی بر او رواست که بر دشمنان خدا روا شده است: لعنت خدا و ملائکه و تمام صالحین بر آنان باد.
ای رهبران مسلمانان عرب و غیر عرب! چنانچه نسبت به محمد رسول‌الله که دین خدا، اسلام، را برای عالمیان آورده است غیرت ندارید، پس نسبت به خداوند و تمام رسولان الهی که دین اسلام را آورده‌اند، غیرت ندارید! ای ماکرون لعین! محمد رسول‌الله اولین کسی نبود که دین اسلام را آورد، بلکه خداوند نبی الله محمد، بنده و رسولش را و همچنین نبی الله مسیح عیسی‌بن‌مریم بنده و رسولش را و نبی الله موسی بنده و رسولش را با دین اسلام فرستاد. اما کافران غیر از آنچه را که آنان‌ آورده بودند، گفتند و وای بر آنان و امثال آنها، کسانی مانند تو در عصر حاضر، از عذاب‌های شدیدی که به کمک عذاب بسیار شدید کنونی یعنی عذابِ خونی [عذاب الدّم] بر شما وارد می‌شود و در آیات محکم قرآن عظیم آمده است، همان چه که شما آن را ویروس کرونا می‌نامید و تمام پزشکان جهان تلاش می‌کنند برای آن واکسنی پیدا کنند و از آنجا که این نشانه‌ای از نشانه‌های الهی است تا مردم عالم در برابر خلیفه خداوند مهدی ناصر محمد یمانی سر طاعت فرود آورند، و از آنجا که من به یقین از نزد پروردگار عالمیان از این امر خبر دارم؛ لذا به فرمان خدا پیشاپیش نتیجه تهیه واکسن‌هایتان را اعلام می‌کنم. این واکسن‌ها نه تنها موفق به متوقف کردن آنچه که ویروس کرونا می‌نامید، نخواهند بود، بلکه به اراده خداوند این واکسن‌ها به نفع این ویروس بوده و صد در صد به آن کمک خواهند کرد. این جزای تکبر شما در برابر خدا و خلیفه اوست تا بدانید خداوند بر همه کاری قادر است و بازگشت همه امور به سوی خداوند است. همان‌ گونه که خدایی جز او نیست، بدی را نیز تنها او می‌تواند از سر مردم بردارد؛ پاک ومنزه است از شریکانی که برایش قائل می‌شوید، او بسی والاتر و برتر است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَسَلَامٌ عَلَىٰ عِبَادِهِ الَّذِينَ اصْطَفَىٰ ۗ آللَّهُ خَيْرٌ أَمَّا يُشْرِكُونَ ﴿٥٩﴾ أَمَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنزَلَ لَكُم مِّنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَنبَتْنَا بِهِ حَدَائِقَ ذَاتَ بَهْجَةٍ مَّا كَانَ لَكُمْ أَن تُنبِتُوا شَجَرَهَا ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ بَلْ هُمْ قَوْمٌ يَعْدِلُونَ ﴿٦٠﴾ أَمَّن جَعَلَ الْأَرْضَ قَرَارًا وَجَعَلَ خِلَالَهَا أَنْهَارًا وَجَعَلَ لَهَا رَوَاسِيَ وَجَعَلَ بَيْنَ الْبَحْرَيْنِ حَاجِزًا ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٦١﴾ أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ ﴿٦٢﴾ أَمَّن يَهْدِيكُمْ فِي ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَن يُرْسِلُ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ تَعَالَى اللَّهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ ﴿٦٣﴾} صدق الله العظيم [النمل].
اما خداوند، من امام مهدی ناصر محمد یمانی را در میان این امت لائیک [بی‌دین] که به شدت نسبت به خداوند و پروردگار عالمیان ملحد هستند، برانگیخته است. اگر خداوند عذاب کمی بر سرشان نازل کند تا موعظه‌ای باشد و پروا کنند، این امر تنها باعث کافر شدن بیشتر آنان نسبت به خدا می‌شود. اگر گرفتار توفان سیل شوند، می‌گویند بلایای طبیعی. اگر گردباد دریایی توفنده [إعصار الريح البحريّ العاصف] بر سرشان بفرستد، می‌گویند بلایای طبیعی. اگر باد دریایی بسیار شدید [الريح البحريّ القاصف] به سویشان بفرستد، می‌گویند بلایای طبیعی. اگر در خشکی، تندبادهای بنیان‌کَن از گروه «النازعات» که انسان‌ها را از جا برمی‌کند، به سویشان بفرستد
[إعصاراً برّياً قمعيّاً من النازعات تنزع الناس] می‌گویند بلایای طبیعی است. و اگر بادهایی را بفرستد که از گروه «النازعات» غرق‌کننده دریایی [ريحاً من النازعات غرقاً بحريةً] هستند، می‌گویند بلایای طبیعی. یا اگر تندبادی حامل آتش بفرستد تا پاره‌ای از آتش به جان جنگل‌ها و بیشه‌هایشان بیندازد و سپس آن را به بادی تبدیل کند که باعث افروخته شدن بیشتر آتش و سرعت آن و گسترش دامنه آن به شهرهایشان ‌گردد، باز می‌گویند بلایای طبیعی که علت آن را اصطکاک درختان بر اثر باد و در نتیجه ایجاد آتش می‌دانند، اما دروغ می‌گویند و تفسیر شما برای آتش گرفتن جنگل‌های سبز را عقل و منطق نمی‌پذیرد. بلکه در اول کار، خداوند بادی تند و شدید حامل آتش را بر می‌انگیزد که باعث آغاز آتش‌سوزی در جنگل‌های سبز شما می‌شود، سپس این تند باد را به بادی استوایی بدل می‌کند تا باعث افروخته شدن بیشتر آتش و گسترش دامنه آن به سمت دیارتان گردد تا باغ‌ها و بوستان‌های حاوی درختان تنومند را که در اطراف دیارتان هستند به آتش بکشد؛ ولی شما مردمانی ملحد هستید و ملحدان شما تنها چیزی که می‌گویند این است که این‌ها بلایای طبیعی است. و اگر با زلزله از زیر پاهایتان، عذابتان کند، ملحدان شما می‌گویند این از بلایای طبیعی شناخته شده‌است که گاه‌به‌گاه رخ می‌دهد.
و حال این عذاب جدیدی است که خداوند، به تدریج شما را گرفتار آن کرده است که تا به حال به هیچ وجه چیزی مانند آن در طبیعت وجود نداشت و رده‌ای [از موجودات] است که به رده‌های گوناگون تقسیم می‌شود و بیماری‌هایی در سینه و خون ایجاد می‌کند، در خلقت مشابه‌اند اما از نظر ژنتیکی با هم متفاوتند
و خداوند آن را از تخمِ «بعوضة ناشناخته» منفردی که فقط مؤنث است [بعوضة ما أنثى واحدةٌ]، خلق کرده است و شما از نظر علمی به آن احاطه ندارید. با کلمات [قدرت] خداوند، در جهان چرخش می کند و در خشکی و دریا و جوّ جابه‌جا می‌شود و برای آنچه که شما «ویروس‌های کرونا» می‌نامید، مَدَد می‌آورد و سزاوار او [بعوضه] نیست که مَدَدی بیاورد که از همان نوع مَدَد اول باشد، بلکه هر مدد، گونه‌‌های جدید در خلقت است و ذریه ندارد و مأموریت او تنها این است که به اذن خدا تخم‌ریزی کند و خداوند با کلمات «کن فیکون» خود، امر تخم‌ها را بر عهده گرفته و این کلمات را به تخم‌های ویروس‌ها القا می‌کند و سپاه خداوند را کسی جز خدا نمی‌شناسد.
و خدا را گواه می‌گیرم و شاهد بودن خداوند کافی است، آنچه که از مکر و حیله‌ی چیزی که ویروس کرونا می‌نامید در عالم رخ می‌دهد، به دلیل
یک «بعوضة» منفرد [جنس ماده] است که از مخلوقات جدید خداوند می‌باشد که وعده آن در محکمات کتابش به شما داده شده‌است و خداوند از اینکه روگردانان مستکبر از پیروی از کتابش قرآن عظیم را به تحدی بکشد، شرم نمی‌کند. خداوند با موجود زنده جدید «بعوضة» که درباره آن چیزی نمی‌دانند، آنان را به چالش کشیده است و مثالی جدید زده و خداوند با کلمات قدرت خود، آن [بعوضه] را مادر ویروس‌های جدید قرار داده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّ اللَّهَ لَا يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلًا مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا ۚ فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا فَيَعْلَمُونَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ ۖ وَأَمَّا الَّذِينَ كَفَرُوا فَيَقُولُونَ مَاذَا أَرَادَ اللَّهُ بِهَٰذَا مَثَلًا ۘ يُضِلُّ بِهِ كَثِيرًا وَيَهْدِي بِهِ كَثِيرًا ۚ وَمَا يُضِلُّ بِهِ إِلَّا الْفَاسِقِينَ ﴿٢٦﴾ الَّذِينَ يَنقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِيثَاقِهِ وَيَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ﴿٢٧﴾ كَيْفَ تَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَكُنتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْيَاكُمْ ۖ ثُمَّ يُمِيتُكُمْ ثُمَّ يُحْيِيكُمْ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ﴿٢٨﴾} صدق الله العظيم [البقرة]*.
شایسته امام مهدی نیست که بدون اینکه دانشی از نزد خدا داشته باشد، از دهم رجب سال ۱۴۴۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ه.ش.) در شروع موعظه در مورد عذابی که سینه‌ها را گرفتار می‌کند، چالش‌های پیش‌ِ رو را مطرح نماید. من نمی‌توانم در مورد عذابی که سینه‌ها را فرامی‌گیرد به شما خبری بدهم مگر زمانی که رخ دهد، چون که در کتاب آمده‌است که نقاط تحدی را به اذن خداوند در زمانی بگذارم که موعظه عذاب سینه‌ها‌ آغاز شده باشد، یعنی حین وقوع آن نه قبل از رخ دادنش. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٥٧﴾} صدق الله العظيم [يونس].

لذا نمی‌توانم آیه را تغییر بدهم و بگویم ای مردم، موعظه‌ای از سوی خدا برایتان خواهد آمد که درمانی است برای آنچه که در سینه‌هاست. ولی وقتی واقعه شروع شد، اعلان کردم که این نشانه و آیه عذابی جهانی است و تنها یک بیماری فراگیر جهانی نیست که بیاید و برود، همچنان که پدرانتان را گرفتار می‌کرد. هیهات، هیهات... این عذابی مستمر، همراه با تقسیم و تکثیر و جهش‌های ژنتیکی است. به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم، پزشکان تأثیرات جدیدی از این ویروس بر روی جسم پیدا می‌کنند که اصلاً فکرش را هم نمی‌کردند و ما در اولین بیان در مورد آن به شما خبر داده بودیم که از مکر آنچه که ویروس کرونا می‌نامید، چیزهایی خواهید دید که گمانش را هم نمی‌کردید. و حال می‌بینید که ویروس کرونا مهارت بسیار بالایی داشته و تمام پیچیدگی‌های بدن انسان را به خوبی و با دقت می‌شناسد و پزشکان متخصص عجایب زیادی از مکر و حیله‌های این ویروس را خواهند دید، انگار که خود این ویروس بدن انسان را آفریده و به تمام ظرایف و پیچیدگی‌های آن احاطه داشته و نسبت به بدن انسان آگاهی کامل و دقیق دارد. علت این است که این ویروس تعالیم و فرمان‌های خداوندی که انسان را آفریده و پروردگار من و شماست، اجرا می‌کند؛ خداوندی که خالق همه چیز است، پاک و منزه است و نسبت به همه چیز آگاهی و بصیرت دارد و بر هر کاری قادر است.
ای مردم جهان! خدا را گواه می‌گیرم که آنچه که ویروس کرونا می‌نامید، مختص بشر است یعنی منبع انسانی دارد و اما ماده‌ای که خداوند این ویروس را از آن خلق نموده، از زلال [سفیده] تخم‌های «بعوضة»ای است که شما از آن چیزی نمی‌دانید. در هر حال شایسته امام مهدی خلیفه خدا بر عالم نیست که چیزی را که به آن یقین ندارد، بگوید. ما همچنان به بشریت یادآوری می‌کنیم که ما تحدی و چالش‌ها را در تاریخ ده رجب سال گذشته، سال ۱۴۴۱ به صورت زودهنگام گذاشته بودیم و در مسائل حقِ موردِ چالش، تناقضی نداریم، چون من چیزی جز آنچه که از کتاب خدا قرآن عظیم استنباط کرده باشم، نمی‌گویم و به خدا نسبت نمی‌دهم.
خداوند را به شهادت می‌گیرم و شاهد بودن خداوند کافی است که خداوند عذاب سخت خونی [القارعة الدّم] را که ویروس کرونا می‌نامید، از سر تمام عالم بر نمی‌دارد مگر اینکه در برابر خلیفه خدا امام مهدی ناصر محمد یمانی سر فرود آورید و دعایی را بخوانید که در تاریخ ۲۶ رمضان ۱۴۴۱ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) در بیانی آورده بودیم با عنوان «ويروس كرونا و بیان جداکننده حقّ از باطل؛ بیانی که بیهوده و شوخی نیست!» پایان عنوان بیان .
در آن بیان، موعظه و راه درمان عذاب سینه‌ها آورده شده‌است. قفسه سینه کانون آن چیزی است که ویروس کرونا می‌نامید و سپس پیشرفت کرده و تمام دستگاه‌های بدن انسان را درگیر می‌کند و باعث فلج کامل آن می‌شود و در هر فردی که خدا بخواهد باعث از کار افتادن عمل این دستگاه‌ها با درجات متفاوت می‌شود، از توقف کار جزئی تا توقف نیمی از آن یا توقف کامل و تعداد فوتی‌ها در آینده بیشتر و بیشتر خواهد بود. همانا که ما در بیان اول به شما گفتیم در ابتدای کار تعداد فوتی‌ها کم است، چون می‌دانم در آینده افراد بیشتری فوت خواهند کرد و تعداد بیشتری مبتلا خواهند شد. چه کسی شما را از عذاب خداوند و پروردگار عالمیان نجات خواهد داد؟! برای هر یک از شما درجاتی از درگیری وجود دارد و آن‌ها را به درجات مختلفی تقسیم کردیم. برخی به صورت تهذیب است یعنی عذابی خفیف، برای بعضی حکم تأدیب را دارد یعنی عذابی با شدت کم و برای برخی حکم تعذیب دارد یعنی عذابی شدیدتر و بالاخره برای گروهی عذابی بسیار شدید و سخت و فراگیر که بالاترین درجه عذاب است که گریبان مستکبران و مجرمان مفسد فی الارض را می‌گیرد و برخی از شما گرفتار ویروس خونی که در راه است خواهید شد که در عرض یک روز بر بیمار غلبه یافته و کار کسی که به آن مبتلا شده را یک روزه یعنی در عرض ۲۴ ساعت تمام کرده و باعث مرگ او می‌شود و برخی از شما به کما رفته و گرفتار مرگ بالینی می‌شوید تا زمانی که خدا بخواهد و روحش گرفته شود، و برخی بعد از ابتلا به ویروس بینایی را از دست داده و کور می‌شوند و برخی شنوایی و بینایی را از دست می‌دهند. در برخی از شما سیستم عصبی درگیر شده و قادر به تکان دادن دست و پا نیست و صدایش را به کل از دست می‌دهد و امراض و درگیری‌های بیشتر... خداوند بیش از این نزد خود دارد و دری از عذاب بسیار شدید را بر روی مجرمان و تمام کافران سرکش که به ناحق در زمین استکبار می‌ورزند، باز می‌کند.
دوباره به شما هشدار می‌دهم... از خدا به سوی خدا بگریزید و درهای خانه‌های خدا را بر روی کسانی که به سوی خدا گریخته و بر روی معتکفین و اهل رکوع و سجود نبندید. خانه‌های خدا مانند سینما نیست که برای جلوگیری از تجمع و حفظ فاصله اجتماعی آن را تعطیل کنید، بلکه خانه‌های خدا مقدس هستند و این حدود خداست از عذاب خدا که اضافه بر آنچه که کووید ۱۹ و کووید ۲۰۲۰ می‌نامید و از زمین و آسمان و دریا در راه است، برحذر باشید تا زمانی که در برابر خلیفه خدا سر فرود آورده و کاملاً تسلیم او گردید؛ و هر کس هلاک مى‌شود، از روى حجّت و آگاهى هلاک شود و هر کس حیات یافت، از روى دلیل، حیات یابد و تمام این‌ها به اذن خداوند و پروردگار عالمیان است. خدایا ابلاغ کردم پس شاهد باش وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ للهِ ربِّ العالمين.
خليفةُ الله وعبدُه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* بیان مربوط به حقیقت بعوضة، موجودی نامرئی و مثالی از خلقت خداوند با کلمه «کن فیکون»:
https://mahdialumma.org/showthread.php?p=332590
بیان مربوط به آیات [البقرة : ‍۲۸-۲۶] و معنای «ۘ يُضِلُّ بِهِ كَثِيرًا وَيَهْدِي بِهِ كَثِيرًا» و حقیقت رمز «کثیر» در قرآن :
https://mahdialumma.org/showthread.php?p=258648
بیانات مربوط به آیه [غافر: ۱۱] و معنای «رَبَّنَا أَمَتَّنَا اثْنَتَيْنِ وَأَحْيَيْتَنَا اثْنَتَيْنِ»:
https://mahdialumma.org/showthread.php?p=124085
https://mahdialumma.org/showthread.php?p=125060

اقتباس المشاركة 337859 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..


- 9 -
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
07 - ربيع الأول - 1442 هـ
24 - 10 - 2020 مـ
02:00 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )


[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=337821
__________


من خليفة الله وعبده المهديّ إلى عدوّ الله إيمانويل ماكرون ومَن على شاكلته في العالمين
..

من خليفة الله وعبدِه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلى الرئيس الفرنسي ( إيمانويل ماكرون ) عدوّ الله وعدوّ دين الله الإسلام وعدوّ محمدٍ رسول الله بالإسلام وعدوّ المسيح عيسى بن مريم رسول الله بالإسلام وعدوّ موسى رسول الله بالإسلام وعدوّ كافّة رُسل الله بدين الإسلام من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلى الله عليه وكافّة رُسل الله بدين الإسلام وأُسلّم تسليماً لا أُفرّق بين أحدٍ من رسل الله بدين الإسلام لله ربّ العالمين لعبادة الله وحده لا شريك له ورحمة للعالمين لتحقيق السلام ورفع ظلم الإنسان عن أخيه الإنسان وتحقيق السلام العالميّ بين شعوب البشر والتعايش السّلمي بين المسلم والكافر لا إكراه في دين الله الإسلام، فمن شاء فليؤمن ومن شاء فليكفر وعلينا البلاغ وعلى الله الحساب وجعل الجنّة لِمن شَكَر والنار لِمن كفَر، ثم أما بعد ..

لا سلامُ الله ولا رحمتُه على الرئيس الفرنسي الصهيوني (إيمانويل ماكرون) والرئيس الصهيوني (دونالد ترامب) وكلّ من كان على شاكلتهم من شياطين البشر في العالمين الذين أعلنوا الحرب على دين الله الإسلام في السرّ والجَهر والله مُحيطٌ بالمُجرمين ومِن الأعراب أشدّ كُفراً ونِفاقاً، وما كان الله ليذَرَ المؤمنين على ما هم عليه حتى يَميزَ الخبيث من الطيّب على أعين المُسلمين، فمن لم يُعلن طرد السفير الفرنسي وقطع العلاقات الدبلوماسيّة والتجاريّة مع حكومة فرنسا فإنّ عليه ما على أعداء الله لعنة الله والملائكة والصالحين من الناس أجمعين.

ويا معشر قادات المسلمين العرب والعجم، فإذا ليس عندكم غيرةٌ على محمد رسول الله بدين الله الإسلام للعالمين فإنّه ليس عندكم غيرةٌ على الله وكافّة رسله بدين الله الإسلام! وما كان محمدٌ رسول الله بِدعاً بدين الإسلام يا ماكرون اللعين، بل بعث الله بدين الإسلام نبيّ الله محمداً عبد الله ورسوله ونبيّ الله المسيح عيسى بن مريم عبد الله ورسوله ونبيّ الله موسى عبد الله ورسوله، فبدّل الذين كفروا قولاً غير الذي قيل لهم فويلٌ للذين على شاكلتهم أمثالك اليوم من باب ذي عذاب شديد إضافة لمددٍ جديدٍ ذي بأسٍ شديدٍ من عذاب الدّم في محكم القرآن العظيم؛ ذلكم ما تسمّونه فيروس كورونا الذي يسعى أطبّاء البشر جميعاً ليجدوا له لقاحاً، فبما أنّه آية من الله لإخضاع العالمين لطاعة خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني، وبما أنّي أعلم ذلك علم اليقين من ربّ العالمين وعليه
فسوف أُعلن بنتائج لقاحاتكم مسبقاً بأمر الله أنّ لقاحاتكم ليس فقط أنّها سوف تفشل للحدِّ ممّا تسمّونه فيروس كورونا بل سوف يجعل الله لقاحاتكم لصالح فيروس كورونا ومُعينة له بنسبة مائة بالمائة، ذلكم جزاء تكبّركم على الله وخليفته ولتعلموا أنّ الله على كلِّ شيءٍ قدير وأنّه إلى الله تُرجع الأمور، لا يكشف السوء عن عباده سواه كما لا إله مع الله سبحانه عمّا يُشركون وتعالى علوّاً كبيراً، تصديقاً لقول الله تعالى: { قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَسَلَامٌ عَلَىٰ عِبَادِهِ الَّذِينَ اصْطَفَىٰ ۗ آللَّهُ خَيْرٌ أَمَّا يُشْرِكُونَ
﴿٥٩﴾ أَمَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنزَلَ لَكُم مِّنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَنبَتْنَا بِهِ حَدَائِقَ ذَاتَ بَهْجَةٍ مَّا كَانَ لَكُمْ أَن تُنبِتُوا شَجَرَهَا ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ بَلْ هُمْ قَوْمٌ يَعْدِلُونَ ﴿٦٠﴾ أَمَّن جَعَلَ الْأَرْضَ قَرَارًا وَجَعَلَ خِلَالَهَا أَنْهَارًا وَجَعَلَ لَهَا رَوَاسِيَ وَجَعَلَ بَيْنَ الْبَحْرَيْنِ حَاجِزًا ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٦١﴾ أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ ﴿٦٢﴾ أَمَّن يَهْدِيكُمْ فِي ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَن يُرْسِلُ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ ۗ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ ۚ تَعَالَى اللَّهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ ﴿٦٣﴾ } صدق الله العظيم [النمل].

ولكنّي الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني بعثني الله في هذه الأمّة العلمانيّة الأشدّ إلحاداً بالله ربّ العالمين، فإن أرسل الله عليهم قليلاً من عذابه موعظة لهم لعلّهم يتّقون فلا يزيدهم ذلك إلا كفراً بالله، فإن أصابهم بشيءٍ من طوفان الفيضان قالوا كوارث طبيعية، وإن أرسل عليهم إعصار الريح البحريّ العاصف قالوا كوارث طبيعية، وإن أرسل عليهم الريح البحريّ القاصف قالوا كوارث طبيعية، وإن أرسل عليهم إعصاراً برّياً قمعيّاً من النازعات تنزع الناس قالوا كوارث طبيعية، أو أرسل عليهم ريحاً من النازعات غرقاً بحريةً قالوا كوارث طبيعية، أو أرسل عليهم إعصاراً فيه نار ليقبس غاباتهم ناراً فمن ثم يتحوّل إلى ريح لِشبّ سعيرها وتسييرها نحو ديارهم قالوا كوارث طبيعية بسبب احتكاك الأشجار بسبب الريح تولّدت نارٌ، وإنّكم لَكاذبون ولا يقبل تفسيركم لحرائق غاباتكم الخضراء العقل والمنطق بل يبعث الله بادئ الأمر إعصاراً فيه نار للبدء في إشعال نار الحريق لشيءٍ من غاباتكم الخضراء فمِن ثم يتحوّل ذلك الإعصار إلى ريحٍ استوائيّة لِيشبّ سعيرها ويجري بتسيير النار نحو الديار ليحرق حدائق غُلباً حول دياركم ولكنّكم قوماً مُلحدون وما كان قول الملحدين منكم إلا كوارث طبيعية، وإن عذّبكم بزلازل من تحت أرجلكم فقال الملحدون منكم كوارث طبيعية معروفة تحدث بين الحين والآخر!

وها هو استدرجكم الله بعذابٍ جديدٍ لم يكن موجوداً في الطبيعة مثيله على الإطلاق وهو فصيلة تنقسم إلى فصائل شتى من أمراض الصدر والدّم متشابه في خلقه مختلف في جيناته خلَقَه الله من بويضات بعوضة ما أنثى واحدةٌ لا تُحيطون بها علماً تلفُّ في العالم بكلمات الله تتنقّل في البرّ والبحر والجوّ فتأتي بالمَدَد لِما تسمّونه فيروسات كورونا، ولا ينبغي لها أن تأتي بالمَدد من نفس نوع المَدد الأوّل بل كلّ مَدَد فصائل جديدة في الخلق وليس لها ذريّة وليس مُهمّتها إلا أن تُلقي بويضاتها بإذن الله ويتولّى الله أمر بويضاتها بكلماته يُلقيها إلى البويضات (كن فيكون) فيروسات فلا يعلم جنود ربّك إلا هو.

وأُشهد الله وكفى بالله شهيداً أنّ كلّ ما يحدث في العالم من مكرِ ما تسمّونه فيروس كورونا أنّه بسبب بعوضةٍ واحدةٍ مخلوق جديد من وعد الله في مُحكم كتابه لا يستحي أن يتحدّى المعرضين المُستكبرين عن اتّباع كتابه القرآن العظيم فيتحدّاهم الله بكائن حيٍّ جديدٍ بعوضة ما لا تُحيطون بها علماً، وضرب مثلاً جديداً فجعلها الله أُمّاً لفيروسات جديدةٍ من كلمات قدرة الله، تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ اللَّهَ لَا يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلًا مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا ۚ فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا فَيَعْلَمُونَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ ۖ وَأَمَّا الَّذِينَ كَفَرُوا فَيَقُولُونَ مَاذَا أَرَادَ اللَّهُ بِهَٰذَا مَثَلًا ۘ يُضِلُّ بِهِ كَثِيرًا وَيَهْدِي بِهِ كَثِيرًا ۚ وَمَا يُضِلُّ بِهِ إِلَّا الْفَاسِقِينَ
﴿٢٦﴾ الَّذِينَ يَنقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِيثَاقِهِ وَيَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ﴿٢٧﴾ كَيْفَ تَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَكُنتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْيَاكُمْ ۖ ثُمَّ يُمِيتُكُمْ ثُمَّ يُحْيِيكُمْ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ﴿٢٨﴾ } صدق الله العظيم [البقرة].

وما كان للإمام المهديّ أن يضع لكم التحدّيات من عشرة رجب لعام 1441 هجري إلا بعلمٍ من الله في بدء موعظة عذاب الصدور، ولا أستطيع أن أعلمكم بعذاب ما في الصدور إلا حين تحدُث كون الخبر في الكتاب أن أضع نقاط التحدّيات بإذن الله حين بداية موعظة عذاب ما في الصدور؛ أي حين وقوعه وليس قبل الحدث، تصديقاً لقول الله تعالى:
{ يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ
﴿٥٧﴾ } صدق الله العظيم [يونس].

ولذلك لن أستطيع تغيير الآية وأقول يا أيها الناس إنّها سوف تأتيكم موعظةٌ من ربّكم وشفاءٌ لِما في الصدور، ولكن عند بدء الحدث أعلن بالآية عذاباً عالميّاً وليس مجرّد وباءٍ عالميٍّ غيمة وتزول كما أصاب آباءكم! هيهات هيهات.. بل عذاب مستمرّ ذو تحديثات جينيةٍ منفطرٌ ومنشطرٌ، ألا والله الذي لا إله غيره إنّ الأطباء سوف يجدون من أحداث ما يفعله فيروس كورونا في الجسم ما لم يكونوا يحتسبون كما نبّأناكم من قبل في أوّل بيان أنّكم سوف تجدون من مكر ما تسمّونه فيروس كورونا ما لم تكونوا تحتسبون، فها أنتم هؤلاء قد وجدتم أنّ فيروس كورونا ذو خبرة عالية بكافة تفاصيل جسم الإنسان الدقيقة والمُعقّدة فيجد الأطباء المتخصّصون من مكر ما يسمّونه فيروس كورونا عجَب العُجاب وكأنّ فيروس كورونا مَن خلق الإنسان فأحاط بجسم الإنسان علماً كونه ذو دراية شاملة بكافّة أجهزة جسم الإنسان الدقيقة والمعقّدة وذلك كونه يُنفّذ تعليمات أوامر الذي خلق الإنسان الله ربّي وربّكم الذي خلق الإنسان وهو خالق كلّ شيء سبحانه وهو بكلّ شيءٍ خبير بصير وهو على كل شيء قدير.

ويا معشر البشر، أشهد لله أنّ ما تسمّونه فيروس كورونا فيروس بشريّ؛ بمعنى أنّه بشريّ المنشأ، وأمّا مصدر المادة التي خلقه الله منها فخلقه الله من زلال بويضات بعوضة ما لا تُحيطون بها علماً، وعلى كلّ حال لا ينبغي للإمام المهدي خليفة الله على العالم أن يقول ما لم يعلم علم اليقين، ولا نزال نُذكّر البشر أنّنا وضعنا لهم التحدّيات في وقت مُبكّر في تأريخ عشرة رجب في العام الماضي 1441، فلا ولن أتناقض في نقاط التحدّي بالحقّ كوني لا أقول على الله ما لا أعلمه في كتاب الله القرآن العظيم.

وأُشهد الله وكفى بالله شهيداً أنّ قارعة الدّم ما تسمّونه فيروس كورونا لا ولن يكشفه الله عن العالم بأسره حتى يخضعوا لخليفة الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فيدعون بالدعاء الذي كتبناه بتأريخ 26 رمضان 1441 في بيان بعنوان:
(فيروس كورونا والبيان الفصل وماهو بالهزل ..) انتهى.
(https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=329951)

ففي ذلك البيان شفاءٌ لموعظة عذاب الصدور، وفي الصدر بؤرة ما تُسمّونه فيروس كورونا وسوف يتطوّر الأمر فيُصيب كافّة أجهزة جسم الإنسان فيصيبها بالشّلل التام فيعطّلها في من يشاء الله عن العمل بدرجاتٍ متفاوتةٍ ما بين تعطيل جزئيّ وتعطيل نصفيّ وتعطيل كلّيّ ووفيات كثيرة في القادم أشدّ وأعظم، وإنّما قلنا لكم في أوّل بيان إنّ الوفيات قليل بادئ الأمر كوني أعلم أنّ الوفيات كثيرٌ في القادم والأصابات كثير، فمن يُجيركم من عذاب الله ربّ العالمين؟ فلكلٍّ منكم درجات ونصنّفها إلى تهذيبٍ (أي عذاب خفيف) وتأديبٍ (أي عذاب أشدّ قليلاً) وتعذيبٍ (عذاب أشدّ) ثم عذاب نُكر وشرّ مُستطير (العذاب الأشدّ) للمُستكبرين والمجرمين المُفسدين في الأرض، ومنكم من سوف يصيبه فيروس الدّم القادم فيقضي عليه خلال اليوم الذي أصابه فيه أي خلال 24 ساعة إصابته ووفاته، ومنكم من يخمده في غيبوبة موتٍ سريريّ إلى ما يشاء الله فيلفظ روحه، ومنكم من سوف يُصاب بالعمى بفيروس يُذهب الأبصار، ومنكم من سوف يفقد سمعه وبصره، ومنكم من يضرب جهازه العصبيّ فلا يستطيع تحريك شيءٍ من أطرافه جميعاً ويفقد صوته تماماً ومزيداً من الأعراض، ولدى الله مزيد ويفتح على المجرمين باباً ذا عذابٍ شديدٍ لكلّ كفّارٍ عنيدٍ مستكبرٍ في الأرض بغير الحقّ.

وأكرّر التحذير.. ففِرّوا من الله إليه ولا تُغلقوا بيوت الله أمام الفارّين مِن الله إليه والعاكفين والرُّكَّع السُّجود، فليس بيوت الله كمثل دار السينما يُمنع التجمع لتحقيق التباعد الاجتماعيّ فيها! بل بيوت الله مُقدّسة، تلك حدود الله فلا تعتدوها واحذروا عذاب الله قادم جوّاً وبحراً وبرّاً إضافةً لعذابِ ما تسمّونه كوفيد تسعة عشر وكوفيد عشرين عشرين حتى تخضعوا لخليفة الله وتُسلّموا تسليماً فيهلِك من هلَكَ عن بيّنةٍ ويحيى من حيَّ عن بينةٍ، وكلّ ذلك بإذن الله ربِّ العالمين، اللهمّ قد بلّغتُ.. اللهم فاشهد، وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ للهِ ربِّ العالمين.

خليفةُ الله وعبدُه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
______________