- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني
12 - 11 - 1430 هـ
31 - 10 - 2009 مـ

۹-آبان-۱۳۸۸ ه.ش.
02:00 صباحاً
ـــــــــــــــــــــــ

قرآن ریسمان الهی است
نامه «سبیل الرشاد» به ناصر محمد یمانی و فتوای امام مهدی درمورد نفی شفاعت و دیدن خدا وهم چنین در مورد عصمت ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمرسلين وآله التّوابين المتطهِّرين والتّابعين للحقّ إلى يوم الدّين..
ای سبيل الرشاد، چقدر راه تو در زمین شبیه راه فرعون است که گفت:
{مَا أُرِيكُمْ إلا مَا أَرَى وَمَا أَهْدِيكُمْ إلا سَبِيلَ الرَّشَادِ} [غافر:29]
ودشمن خدا؛ دروغ می‌گفت.
خداوند تعالی می‌فرماید: {وَأَضَلَّ فِرْعَوْنُ قَوْمَهُ وَمَا هَدَى} صدق الله العظيم [طه:79].
ای مرد؛ گوش کن! من مهدی منتظر امام دوازدهم از آل بیت پاک و مطهرم. خداوند مرا برایبرانیانگیخته است تا برای‌تان روشن کنم ائمه قبل از من چه کسانی بوده‌اند. بیان درمورد آنان و این که چه کسانی بودند و نامشان چیست فایده‌ای ندارد؛ وقتی آب باشد تیمم باطل است(إذا حضر الطهور بطل العفور) . حتی اگر همه آنها حاضر شوند؛ کاری جز پیروی ازمهدی منتظر حق پروردگارشان ندارند. من تو را از کسانی می‌بینم که در تلاشند مردم را از کتاب بازدارند؛ نه به خاطر این که یهودی هستي، به هیچ وجه؛ بلکه از کسانی هستی که به خاطر احادیث و روایاتی که اکثر آنها خزعبلات هستند و من همه آنها را زیر پایم می‌اندازم؛ مردم را از کتاب باز می‌داری. خداوند به من فرمان نداده تا با روایات- چه حق وچه باطل- با شما محاجه کنم. می‌دانی چرا؟چون من یک یا دو یا سه یا بیشتر روایت درمورد موضوع و فتوای مربوط به آن خواهم آورد و شما هزار روایت برخلاف روایت من می‌آورید. آن گاه مردمان جاهل و نادان بدون این که از عقل‌شان استفاده کنند و بدون تدبر در روایاتی که ناصر محمد یمانی و شما آورده‌اید؛ می‌گویند این تنها سه روایت دربرابر هزار روایت است. چقدر خزعبلات شما که در تعارض با علم و منطق است؛ زیادند
و خلاصه این که: ای مرد گوش کن. اگر واقعاً به دنبال حقی و جز حق چیزی نمی‌خواهی؛ من هم جز حق به خدا نسبت نمی‌دهم. اما در مورد ائمه؛ به خداوندی که از رازهای پنهان و اسرار آگاه است قسم؛ خداوند مرا با یازده امام جمع کرد و من نفر دوازدهم بودم و محمدٌ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، با ما بود. این که در آن رؤیا چه چیزی رخ داد؛ مربوط به تو نیست و رؤیا به صاحب آن تعلق دارد. من نمی‌خواهم زیاد از رؤیا سخن بگویم؛ چون شیاطین تمایل دارند احکام-دین-را بر اساس رؤیا بنا کنند تا بتوانند از راه رؤیاهای دروغین، امت را به شدت گمراه نمایند؛ پس زمینه سوء استفاده را براز آنان فراهم نمی‌کنم. لذا من در مورد مسایل اساسی دین با قرآن عظیم با شما محاجه کرده و از قرآن حجت می‌آورم؛ ازجمله اعتقاد شما شیعیان مبنی بر این که سزاوار نیست که از امام؛ جز امام متولد شود (الإمام لا ينبغي له إلا أن يلد إماماً). این دروغ است. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ ربّه بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقره:124]
با همین آیه؛ اعتقاد باطل شیعیان مبنی بر این که سزاوار نیست که ازامام؛ جز امام متولد شود؛ فرومی‌ریزد. شما امام مهدی مورد گمان‌تان محمدبن العسکری را برگزیده وحکم امامت را در حالی که کودک بود به اوداده‌اید. ای اصحاب سرداب؛ از کسی پیروی کنید که خداوند علم کتاب را به او عطا نموده است. حکایت شما و سرداب حکایت تشنه‌ای است که به دنبال سراب است و آن را آب می‌پندارد ووقتی به آن می‌رسد چیزی نمی‌یابد. خداوند به شما فتوا داده و می‌فرماید:
{ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ} صدق الله العظيم [فاطر:32].
از کجا دانسته‌اید خداوند آن کودک محمدحسن العسکری را برگزیده است و از کجا می‌دانید او {ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ} یا {مُّقْتَصِد} یا {سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ} خواهد شد؟ آیا از غیب خبر دارید؟ والله شما از کسانی هستید که خداوند درمورد آنان می‌فرماید:
{وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إلا وَهُمْ مشركونَ} صدق الله العظيم [يوسف:106].
ندا می‌دهید: يا (حُسين) ويا (فاطمة الزهراء) ويا (علي) أو يا (أبا الحسن)، آنها را به جای خدا صدا می‌زنید و نمی‌بینید که به پروردگارتان شرک آورده‌اید. پناه برخدا که به شما بپیوندم و یا یاری‌تان کنم. می‌دانید چرا؟ چون خداوند تعالی می‌فرماید:
{ مَّا أَشْهَدتُّهُمْ خَلْقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَا خَلْقَ أَنفُسِهِمْ وَمَا كُنتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّينَ عَضُدًا ‎﴿٥١﴾‏ وَيَوْمَ يَقُولُ نَادُوا شُرَكَائِيَ الَّذِينَ زَعَمْتُمْ فَدَعَوْهُمْ فَلَمْ يَسْتَجِيبُوا لَهُمْ وَجَعَلْنَا بَيْنَهُم مَّوْبِقًا ‎﴿٥٢﴾‏ وَرَأَى الْمُجْرِمُونَ النَّارَ فَظَنُّوا أَنَّهُم مُّوَاقِعُوهَا وَلَمْ يَجِدُوا عَنْهَا مَصْرِفًا ‎﴿٥٣﴾‏ وَلَقَدْ صَرَّفْنَا فِي هَٰذَا الْقُرْآنِ لِلنَّاسِ مِن كُلِّ مَثَلٍ ۚ وَكَانَ الْإِنسَانُ أَكْثَرَ شَيْءٍ جَدَلًا ‎﴿٥٤﴾‏ وَمَا مَنَعَ النَّاسَ أَن يُؤْمِنُوا إِذْ جَاءَهُمُ الْهُدَىٰ وَيَسْتَغْفِرُوا رَبَّهُمْ إِلَّا أَن تَأْتِيَهُمْ سُنَّةُ الْأَوَّلِينَ أَوْ يَأْتِيَهُمُ الْعَذَابُ قُبُلًا ‎﴿٥٥﴾‏ وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا مُبَشِّرِينَ وَمُنذِرِينَ ۚ وَيُجَادِلُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالْبَاطِلِ لِيُدْحِضُوا بِهِ الْحَقَّ ۖ وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَمَا أُنذِرُوا هُزُوًا ‎﴿٥٦﴾‏ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِيَ مَا قَدَّمَتْ يَدَاهُ ۚ إِنَّا جَعَلْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَن يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا ۖ وَإِن تَدْعُهُمْ إِلَى الْهُدَىٰ فَلَن يَهْتَدُوا إِذًا أَبَدًا ‎﴿٥٧﴾}صدق الله العظيم [الكهف].
خداوند مقرر نفرموده مهدی منتظربه شیعیان اثنی عشری بپیوندد؛ پناه برخدا که از مشرکان باشم. ای شیعیان اثنی عشری شما راه درست را گم کرده‌اید. ای کسانی که به دنبال کتاب فاطمة الزهرا می‌گردید و قرآن عظیم را رها کرده‌اید- با حجت این که تأویل آن را جز خداوند کسی نمی‌داند- این افترا به خداست و تنها متشابهات هستند که تأویل آن را جز خدا کسی نمی‌داند. به رغم این که پروردگارم مرا از آنها باخبر کرده است، اما به من فرمان داده تنها با محکمات کتاب که آیات بینه وام الکتاب واصل واساس عقیده‌ی حق هستند با شما محاجه کنم؛ ویا با آن چه که در این آیات می‌یابم شما را از باطل نهی کن .ولی آیات محکم قرآن عظیم بر خلاف بسیاری از امیال و هواهای شما خواهد بود و برای همین ترجیح دادید با حجت این که تأویل آن را جز خداوند کسی نمی‌داند؛ آنها را رها کرده و درگیر و مشغول روایاتی شده‌اید که ازعترت نقل شده‌اند و اگر از قبراکثر ائمه خبردار شوید خواهید دید اجسادشان پوسیده و استخوانی از آن باقی مانده است چون این شمایید که ائمه خود را انتخاب کرده‌اید. من به ائمه‌ای که شما به آنان اعتقاد دارید اعتراف نمی‌کنم مگر سه نفر را وحتی اگر همه آنان را می‌شناختم؛ نيازي براي اعلان نامهايشان نميابم. والله اگر قبر آنان را که در برابر شان سجده می‌کنید باز کنید؛ در اکثر موارد جسدی پوسیده و استخوانی بیش نمی‌یابید چون شما اکثر ائمه آل بیت را برگزیده‌اید. حتی اگر اسامی همه آنان را می‌دانستم به شما نمی‌گفتم؛ چون باعث شرک بیشتر شما به خدا می‌شود؛ ای کسانی که آنها را به جای خدا می‌خوانید. خداوند تنها از تعداد آنها مرا باخبر کرده وتنها کسانی از آنان را که می‌شناسم امام علی بن ابی طالب و جدم حسین بن علی است و خداوند علیم و حکیم است.

ای کسی که راه خود را راه هدايت"سبیل الرشاد" می‌خوانی؛ من برخی از عقاید شیعیان اثنی عشری را تصدیق می‌کنم از جمله این که دیدن آشکار خداوند ممکن نیست سبحانه و تعالی علواً کبیرا؛ عقیده شما درمورد رستاخیز اول-بازگشت برخی از مردگان به دنیا- را هم قبول دارم. اما شما بین این کسانی که باز می‌گردند ابوبکر و عمر را نمی‌یابید؛ چون آنها در علیین بوده و از کسانی هستند که خداوند از آنان راضی و آنان نیز از خداوند راضی هستند؛ اگر جدم امام علی به آنان می‌گفت من بعد از رسول خدا خلیفه او بر شما هستم و این را از کتاب خداوند قران عظیم برای آنان ثابت می‌کرد؛ ابوبکر و عمر از اولین بیعت کنندگان با امام علی درمورد خلافتش بودند ولی او دربرابرحق خود سکوت کرد. نزدیک بود آتش فتنه میان مهاجرین وانصار شعله‌ور گردد و می‌گفتند بايد يك خلیفه از انصار و يك خليفه از مهاجرین باشد. عمر با بیعت با ابوبکر مسلمانان را نجات داد با این که بر اساس کتاب بعد از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم؛ ابوبکر خلیفه نبود. اما مهدی منتظر به خاطر نجات مسلمانان از فتنه‌ای خطیرتر از آنان تشکر می‌کند

ای جماعت شیعیان اثنی عشری با من محاجه نکنید؛ آن امت درگذشته و رفته‌اند و اعمال‌شان مربوط به خودشان [ اشاره به آیه کریمه سوره البقرة

تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿١٣٤﴾ ] و حساب‌شان با خدا؛ ای کسانی که باعث رشد کینه شده و قلب بندگان را از هم دور و پراکنده می‌کنید.
از خدا بترسید و تلاش کنید تا پراکندگی امت از بین رفته و صفوف مسلمانان و تمام مردم برای جنگ برضد شیطان مسیح دجال و سپاهش- که هزاران سال است در حال آماده سازی آنان است- متحد کنید. اما شما بیش از هزا سال است در قضیه امام علي و ابوبکر و عمروعثمان مانده‌اید! ای قوم تا به کی؟ از خدا بترسید و امت‌تان را ازنابودی و خسارت نجات دهید. خداوند از شما سؤال نمی‌کند: چرا امام علی یا امام حسین را یاری نکردید؟ چون شما در آن زمان حضور نداشتید ای جماعت شیعیان اثتی عشری. و فرموده خداوند تعالی را به یاد داشته باشید :
{تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ وَلاَ تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ} صدق الله العظيم [البقرة:134]،
به فکر خودتان و امت‌تان باشید که چگونه می‌توانید صفوف‌شان را متحد سازید؛ چرا امت پراکنده شوند؛ چون خداوند در مورد آن امت‌ها از شما سؤال نخواهد کرد؛ بلکه در مورد امتی هم دوره شما مورد سؤال واقع خواهید شد که چرا برای اتحاد و رفع پراکندگی و تشتت آنها و مرهم نهادن برزخم‌ها و تألیف و نزدیک کردن قلب‌هایشان کاری نکردید.

ای جماعت شیعیان و اهل سنت از من پیروی کنید. من مهدی منتظر هستم و خدا را به شهادت می‌گیرم که با کسانی که کتاب نوشته دست انسان را حق‌تر از کتاب خداوند و ذکر محفوظ از تحریف او می‌شمارند؛ هیچ پیوندی نداشته و وابستگی به آنان ندارم. چون ای جماعت اهل سنت و شیعه؛ اگر هزار آیه از محکمات قرآن برای‌تان بیاورم ولی شما حدیثی داشته باشید ولو ضعیف که بر خلاف این هزار آیه ازآیات بینه و ام الکتاب باشد؛ کتاب خدا را پشت سرتان انداخته و اهل سنت به البخاری و مسلم و شیعیان به کتبی تمسک می‌جویند که به دست انسان نوشته شده و ممکن است خطا باشد یا درست. اما من شما را به سوی کتاب خدا و حکمیت بر اساس آن دعوت می‌کنم. خدا را به شهادت می‌گیرم من به شیعیان وابستگی ندارم و پناه برخدا كه از آنان باشم و به اهل سنت و جماعت هم وابستگی ندارم و پناه برخدا که از آنان باشم و نسبت به تعدد مذهبی و حزبی در دین خدا کافرم. نه من و نه محمد رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم را با آنان کاری نیست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعاً لَسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُمْ بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ﴿۱۵۹﴾ } صدق الله العظيم [الأنعام].
سزاوار نیست مهدی منتظر به هیچ فرقه‌ای از فرق دینی مختلف وابسته باشد؛‌ آنها باعث پراکندگی مسلمانان شده و با تمام فرامین پروردگارشان که در آیات محکم کتاب عزیز آمده مخافت کرده‌اند و می‌گویند تأویل آنها را جز خداوند کسی نمی‌داند واز تمام اوامر محکم خداوند در آیات بینه وام الکتاب روگردانده‌اند. از جمله این اوامر، نهی آنها از اختلافات دینی و فرمان خدا برای اعتصام همگان به ریسمان الهی قرآن عظیم است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَلا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران:103].
یا مگر نمی‌دانید ریسمان الهی-حبل الله- که خداوند فرمان داده به آن اعتصام جسته و نسبت به هرچه که برخلاف محکمات آن است کافر گردید؛ چیست؟تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أيّها النّاس قَدْ جَاءَكُم برهان مِّن ربّكم وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا (۱۷۴)فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ بِاللَّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا(۱۷۵)} صدق الله العظيم [النساء].
ممکن است یکی از شیعیان بخواهد سخن مرا قطع کرده و بگوید:" همانا که حبل الهی ائمه آل بیت هستند" در جواب او به حق می‌گوییم اما ائمه آل بیت از دنیا می‌روند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَمَا جَعَلْنَا لِبَشَرٍ مِّن قَبْلِكَ الْخُلْدَ أَفَإِن مِّتَّ فَهُمُ الْخَالِدُونَ}صدق الله العظيم [الأنبياء:34]،
آیا از خدا نمی‌ترسید؟ حبل الله متین؛ قرآن عظیم است که مردم را به راه حق هدایت کرده و سزاوار است که از حق پیروی شود. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَأَنْ أَتْلُوَ الْقرآن فَمَنِ اهْتَدَى فَإِنَّمَا يَهْتَدِي لِنَفْسِهِ وَمَنْ ضَلَّ فَقُلْ إِنَّمَا أَنَا من المُنذرين} صدق الله العظيم [النمل:92].
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّمَا تُنْذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّكْرَ وَخَشِيَ الرَّحْمَنَ بِالْغَيْبِ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَةٍ وَأَجْرٍ كَرِيمٍ} صدق الله العظيم [يس:11].
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالذِّكْرِ لَمَّا جَاءهُمْ وَإِنَّهُ لَكِتَابٌ عَزِيزٌ (41) لاَ يَأْتِيهِ الْبَاطِلُ مِن بَيْنِ يَدَيْهِ وَلاَ مِنْ خَلْفِهِ تَنزِيلٌ مِّنْ حَكِيمٍ حَمِيدٍ (42)} صدق الله العظيم [فصلت].
ای جماعت شیعیان و اهل سنت؛ بشتابید به سوی حکمیت بر اساس کتاب محفوظ از تحریف خداوند قرآن عظیم. اگر سرباز زنید؛ من به هیچ وجه بر سر مرده هیچ یک از شما نماز نمی‌گذارم و بر سر قبرش حاضر نمی‌شوم تا این که به این قرآن عظیم ایمان بیاورید. اگر از دعوت به حکمیت براساس قرآن عظیم سرباز زنید و بگویید: " آن چه از اسلاف و گذشتگان رسیده ما را بس و اما قرآن؛ تأویل ان را جز خدا نمی‌داند" ...ایمان‌تان به شما چه فرمان بدی می‌دهد[ اشاره به آیه کریمه سوره البقرة:.... بِئْسَمَا يَأْمُرُكُم بِهِ إِيمَانُكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ﴿٩٣﴾]... و من می‌گویم: پروردگارا بین ما و قوم‌‌مان وتمام مردم به حق داوری فرما که تو خیر الحاکمینی و اگر از آنان درگذری؛ غفور و رحیمی.

به خدا قسم از عذابی نزدیک برای شما هراسانم و چشم امید به خدا دارم تا این سال به سلامت و خوبی تمام شود؛ ولی این تنها باعث می‌شود رحمت خدا را بیشتر انکار کنید! از خدا نجات‌تان را آرزومندم نه هلاک شدن‌تان را. نمی‌خواهیم بر وقوع امری تأکید کنیم؛ شاید رخ ندهد و خداوند آن را تا زمانی که بخواهد به تأخیر بیندازد. ما هنوز مسلمانان را-بعد از این که این قرآن را مهجور رها کرده‌اند- نجات نداده‌ایم و درمورد-عذاب شما- عجله نداریم. رحمت خداوند همه چیز را دربرمی‌گیرد و بازگشت امور به خداوند است؛ خدایی که از خیانت چشم‌ها و رازهای پنهان در سینه آگاه است.
وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
خليفة الله؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
__________________

اقتباس المشاركة 5415 من موضوع رسالة من سبيل الرشاد إلى ناصر محمد اليماني، وفتوى الإمام المهديّ عن نفي الشفاعة ورؤية الله وعن العصمة ..






- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني
12 - ذو القعدة - 1430 هـ
31 - 10 - 2009 مـ
02:00 صباحاً
ـــــــــــــــــــــــ



حبل الله هو القرآن

رسالة من سبيل الرشاد إلى ناصر محمد اليماني، وفتوى الإمام المهديّ عن نفي الشفاعة ورؤية الله وعن العصمة ..



بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمرسلين وآله التّوابين المتطهِّرين والتّابعين للحقّ إلى يوم الدّين..

ويا سبيل الرشاد، فما أشبه سبيلك في البلاد بسبيل فرعون الذي قال:
{مَا أُرِيكُمْ إلا مَا أَرَى وَمَا أَهْدِيكُمْ إلا سَبِيلَ الرَّشَادِ} [غافر:29].

وكذب عدو الله. وقال الله تعالى:
{وَأَضَلَّ فِرْعَوْنُ قَوْمَهُ وَمَا هَدَى} صدق الله العظيم [طه:79].

فاسمع يا رجل، إنّي المهديّ المنتظَر الإمام الثاني عشر من أهل البيت المُطهر، ولم يبعثني الله لكي أبيّن لكم الأئمة الذين من قبلي لأنهُ لم يعد هناك فائدةٌ من بيانهم ومن هم وما أسماؤهم وإذا حضر الطهور بطل العفور، حتى ولو وجدوا جميعاً ما كان أن يسعهم إلا أن يتّبعوا المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّهم، وإنّي أراك من الذين يصدّون عن الكتاب صدوداً وليس لأنّك من اليهود كلا؛ بل من الذين يتّبعون لهو الحديث والروايات التي أكثرها خزعبلات أفركها بنعل قدمي جميعاً، ولم يأمرني الله أن أحاجّكم بالروايات لا الحقّ منها ولا الباطل، وهل تدري لماذا؟ لأني سوف آتي بروايةٍ أو اثنتين أو ثلاث على الأكثر في الفتوى عن موضوعٍ ومن ثم تأتوني بألف روايةٍ مخالفة لروايتي، ثم ينظر الجاهلون الذين لا يحكّمون عقولهم إلى روايات ناصر محمد اليماني التي أوردها وإلى رواياتكم فإذا هي لم تكن إلا بنسبة ثلاثة في الألف، فما أكثر خزعبلاتكم التي تتعارض مع العلم والمنطق.

وخلاصة القول، فاسمع يا رجل إن كنت باحثاً عن الحقّ ولا تريد غير الحقّ فحقيق لا أقول على الله إلا الحقّ، فأما بالنسبة للأئمة فوالله الذي يعلم السرّ وأخفى إنّ الله قد جمعني بأحد عشر إماماً وأنا الثاني عشر ومعنا محمدٌ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، ولا شأن لك بما حدث في الرؤيا وهي تخصّ صاحبها، ولا أريد أن أذكر الرؤيا كثيراً حتى لا يستغل ذلك الشياطين الذين يتمنون أن تُبنى الأحكام على الرؤيا لكي تضلّ الأمّة ضلالاً بعيداً عن طريق الرؤيا المُفتراة، ولذلك فإني أحاجّكم بالقرآن العظيم في أساسيات الدّين كمثال اعتقادكم يا معشر الشيعة أنّ الإمام لا ينبغي له إلا أن يلد إماماً، وإنكم لكاذبون. وقال الله تعالى:
{وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ ربّه بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ} صدق الله العظيم [البقره:124].

وبهذا يتمّ تحطيم المعتقد الشيعي الباطل أنّ الإمام لا ينبغي له أن يلد إلا إماماً، ولذلك اصطفيتم الإمام المهديّ المزعوم محمد بن الحسن العسكري وآتيتموه الحُكم صبياً، ويا أصحاب السردّاب اتّبعوا من آتاه الله علم الكتاب، فمثلكم ومثل السردّاب كمثل الذي يجري وراء سراب بقيعةٍ يحسبه الظمآن ماءًا حتى إذا جاءه لم يجده شيئاً، وقد أفتاكم الله وقال الله تعالى:
{ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ} صدق الله العظيم [فاطر:32].

فما كان يدريكم أنّ الصبي محمد الحسن العسكري قد اصطفاه الله فما يُدريكم هل سيكون
{ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ}؟ أم إنه سيكون {مُّقْتَصِد}؟ أم {سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ}؟ فهل تعلمون الغيب؟ بل والله إنّكم من الذين قال الله عنهم: {وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إلا وَهُمْ مشركونَ} صدق الله العظيم [يوسف:106].

و تُنادون يا (حُسين) ويا (فاطمة الزهراء) ويا (علي) أو يا (أبا الحسن)، فتدعونهم من دون الله ثم لا ترون أنّكم قد أشركتم بربكم وأعوذُ بالله أن أنتمي إليكم أو أن أستنصركم وهل تدرون لماذا؟ وذلك تصديقاً لقول الله تعالى:
{مَّا أَشْهَدتُّهُمْ خَلْقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَا خَلْقَ أَنفُسِهِمْ وَمَا كنت مُتَّخِذَ الْمُضِلِّينَ عَضُدًا ﴿51﴾ وَيَوْمَ يَقُولُ نَادُوا شُرَكَائِيَ الَّذِينَ زَعَمْتُمْ فَدَعَوْهُمْ فَلَمْ يَسْتَجِيبُوا لَهُمْ وَجَعَلْنَا بَيْنَهُم مَّوْبِقًا ﴿52﴾ وَرَأَى الْمُجْرِمُونَ النَّارَ فَظَنُّوا أَنَّهُم مُّوَاقِعُوهَا وَلَمْ يَجِدُوا عَنْهَا مَصْرِفًا ﴿53﴾ وَلَقَدْ صَرَّفْنَا فِي هَٰذَا الْقرآن لِلنَّاسِ مِن كلّ مَثَلٍ وَكَانَ الْإِنسَانُ أَكْثَرَ شَيْءٍ جَدَلًا ﴿54﴾ وَمَا مَنَعَ النّاس أَن يُؤْمِنُوا إِذْ جَاءَهُمُ الْهُدَىٰ وَيَسْتَغْفِرُوا ربّهم إلا أَن تَأْتِيَهُمْ سُنَّةُ الْأَوَّلِينَ أَوْ يَأْتِيَهُمُ الْعَذَابُ قُبُلًا ﴿55﴾ وَمَا نُرْسِلُ الْمرسلينَ إلا مُبَشِّرِينَ وَمُنذِرِينَ وَيُجَادِلُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالْبَاطِلِ لِيُدْحِضُوا بِهِ الحقّ وَاتَّخَذُوا آياتي وَمَا أُنذِرُوا هُزُوًا ﴿56﴾ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِآيات ربّه فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِيَ مَا قَدَّمَتْ يَدَاهُ إِنَّا جَعَلْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَن يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِن تَدْعُهُمْ إِلَى الْهُدَىٰ فَلَن يَهْتَدُوا إِذًا أَبَدًا ﴿57﴾} صدق الله العظيم [الكهف].

ولم يجعل الله المهديّ المنتظَر ينتمي للشيعة الاثني عشر، وأعوذُ بالله أن أكون من المشركين، فقد ضللتم يا معشر الشيعة الاثني عشر عن سواء السبيل يا من تبحثون عن كتاب فاطمة الزهراء وتركتم القرآن بحجّة أنّه لا يعلمُ تأويله إلا الله افتراءً على الله، وإنّما المتشابه فقط لا يعلم تأويله إلا الله برغم أنّه علّمني إياه ربّي، ولكن الله لم يأمرني أن أحاجّكم إلا بمحكم الكتاب آيات بيّنات هُنّ أمّ الكتاب وأصْلُ العقيدة الحقّ، أو النّهي عن الباطل أجده فيهنّ، ولكن محكم القرآن العظيم سوف يخالف كثيراً لأهوائكم، ولذلك فضّلتم أن تتركوه بحجّة أنه لا يعلم تأويله إلا الله وانخرطتم وراء الروايات عن العترة وأكثر أئِمتكم لو اطّلعتم عليهم في قبورهم ستجدون جثثهم جيفةً قذرةً وعظاماً نخرةً لأنّكم أنتم من اصطفيتم أئمتكم، ولا أعترف بما تعتقدون لديكم من الأئمة إلا بثلاثةٍ فقط ، وحتى ولو كنت أعلمهم جميعاً لما كان هناك داعٍ لإعلان أسمائهم، إلا والله لو تنبشون قبور الذين تسجدون لهم لوجدتم أكثرهم جيفةً قذرةً وعظاماً نخرةً لأنكم أنتم من اصطفيتم كثيراً من أئمة آل البيت. فحتى لو كنت أعلم أسمائهم جميعاً لما أخبرتكم بهم، لأنه لن يزيدكم ذلك إلا شركاً بالله، يا من تدعونهم من دون الله، ولم يعلمني الله إلا بعددهم وهو الحكيم العليم إلا الإمام علي بن أبي طالب وجدي الحسين بن علي.

ويا من تسمّي سبيلك سبيل الرشاد، إنّي أصدّق بعض عقائد الشيعة الاثني عشر كعدم رؤية الله جهرةً سبحانه وتعالى علوَّاً كبيراً، وفي عقيدتكم في البعث الأول، ولكنّكم لن تجدوا بين المبعوثين أبا بكر ولا عمراً لأنّهم في عليّين من الذين رضي الله عنهم ورضوا عنه ولو قال لهم جدي الإمام علي إنّي خليفة الله عليكم من بعد رسوله ثم يثبت لهم ذلك من كتاب الله القرآن العظيم لكان أبا بكر وعُمر من أول المُبايعين للإمام علي على الخلافة ولكنه حقٌّ سكت عن حقِّه، وكادت أن تشتعل نار الفتنة بين المهاجرين والأنصار، وقالوا خليفة من الأنصار وخليفة من المهاجرين فأنقذ المسلمين عمر بن الخطاب فبايع أبا بكر، وبرغم إنّ الخليفة من بعد رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- في الكتاب هو ليس أبا بكر ولكن المهديّ المنتظَر يشكر أبا بكر وعمر لأنهم أنقذوا المسلمين من فتنةٍ أخطر.

فلا تحاجّوني يا معشر الشيعة الاثني عشر، وتلك أمّة قد خلت لها ما كسبت وحسابهم على الله فلا شأن لكم يا من تنمّون الأحقاد فتشتتوا قلوب العباد.
اتقوا الله واسعوا إلى جمع شمل الأمّة وتوحيد صفوف المسلمين والنّاس أجمعين ضدّ الشيطان المسيح الدجال وجيوشه الذي يعدّهم من آلاف السنين، ولكنّكم من ألف عامٍ وأكثر وأنتم في قضية الإمام علي وأبي بكر وعمر وعثمان! وإلى متى يا قوم؟ اتقوا الله وأنقذوا أمّتكم من الضياع ولن يسألكم الله عن الإمام علي أو عن الإمام الحسين لماذا لا تنصروهم؟ لأنكم غير موجودين في ذلك الزمن يا معشر الشيعة الاثني عشر، وتذكروا قول الله تعالى:
{تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ وَلاَ تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ} صدق الله العظيم [البقرة:134]، وفكّروا في أنفسكم وفي أمّتكم كيف تسعون لتوحيد الصفّ ولمّ شمل الأمّة لأنّ الله لن يسألكم عن تلك الأمم بل سوف يسألكم عن أمّتكم التي في عصركم لماذا لم تسعوا إلى جمع شمل المسلمين ومداواة جراحهم فتؤلفوا بين قلوبهم إن كنتم تعقلون.

فاتّبعوني يا معشر الشيعة والسُّنة فأنا المهديّ المنتظَر أشهد الله أنّي لا أنتمي إلى الذين لديهم كتبٌ للبشر هي أحقُّ من كتاب الله الذكر المحفوظ من التحريف، وذلك لأنّي لو أتيتكم يا معشر السُّنة والشيعة بألف آيةٍ من محكم القرآن العظيم ولديكم حديثٌ ولو كان ضعيفاً ويخالف لهذه الألف آية من الآيات البيّنات التي هُنّ أمّ الكتاب لنبذتم كتاب الله وراء ظهوركم واستمسك أهل السُّنة بالبخاري ومسلم، وكذلك الشيعة سوف يستمسكون بكتبهم المؤلفة من مصادر بشريّة تخطئ وتصيب، ولكني أدعوكم إلى كتاب الله والاحتكام إليه وأشهدُ الله أني لا أنتمي إلى الشيعة وأعوذُ بالله أن أكون منهم ولا أنتمي إلى أهل السُّنة والجماعة وكذلك أعوذُ بالله أن أكون منهم وأكفر بالتعدديّة الحزبيّة في الدّين، ولستُ منكم في شيء لا أنا ولا محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعاً لَسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُمْ بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:159].

ولا ينبغي للمهديّ المنتظَر أن ينتمي إلى أي فرقةٍ من فرق الدّين المُختلفين الذين شتّتوا المسلمين وخالفوا كافة أوامر ربّهم في محكم كتابه العزيز الذين يقولون: لا يعلم تأويله إلا الله، وأعرضوا عن كافة أوامر الله المُحكمة في الآيات البيّنات هُنّ أمّ الكتاب، ومنها نهي الله لهم عن الاختلاف في الدّين وأمرهم أن يعتصموا بحبل الله جميعاً؛ القرآن العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَلا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران:103].

أم إنّكم لم تعلموا ما هو حبل الله الذي أمركم بالاعتصام به وبالكفر بجميع ما خالف لمحكمه؟ وقال الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥} صدق الله العظيم [النساء].

ولربّما يودّ أن يقاطعني أحد الشيعة ويقول: "إنّ حبل الله هو أئمة آل البيت". ثم نردّ عليه بالحقّ ونقول ولكن أئمّة آل البيت يموتون. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَمَا جَعَلْنَا لِبَشَرٍ مِّن قَبْلِكَ الْخُلْدَ أَفَإِن مِّتَّ فَهُمُ الْخَالِدُونَ} صدق الله العظيم [الأنبياء:34]، أفلا تتقون؟! بل حبل الله المُتين هو القرآن العظيم الذي يهدي إلى الحقّ والحقّ أحقّ أن يُتّبع. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَأَنْ أَتْلُوَ الْقرآن فَمَنِ اهْتَدَى فَإِنَّمَا يَهْتَدِي لِنَفْسِهِ وَمَنْ ضَلَّ فَقُلْ إِنَّمَا أَنَا من المُنذرين} صدق الله العظيم [النمل:92].

وتصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّمَا تُنْذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّكْرَ وَخَشِيَ الرَّحْمَنَ بِالْغَيْبِ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَةٍ وَأَجْرٍ كَرِيمٍ} صدق الله العظيم [يس:11].

وتصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالذِّكْرِ لَمَّا جَاءهُمْ وَإِنَّهُ لَكِتَابٌ عَزِيزٌ (41) لاَ يَأْتِيهِ الْبَاطِلُ مِن بَيْنِ يَدَيْهِ وَلاَ مِنْ خَلْفِهِ تَنزِيلٌ مِّنْ حَكِيمٍ حَمِيدٍ (42)} صدق الله العظيم [فصلت].

فهلمّوا يا معشر الشيعة والسُّنة إلى الاحتكام إلى كتاب الله المحفوظ من التحريف القرآن العظيم، وإن أبيتُم فلن أصلّي على أحدٍ منكم مات أبداً ولن أقم على قبره حتى تؤمنوا بهذا القرآن العظيم، فلبِئس ما يأمركم به إيمانكم أن تعرضوا عن دعوة الاحتكام إلى كتاب الله فتقولوا: "حسبنا ما وجدنا عليه أسلافنا وأمّا القرآن فلا يعلم تأويله إلا الله"، ومن ثم أقول: ربّ افتح بيننا وبين قومنا والنّاس أجمعين بالحقّ وأنت خير الحاكمين وأن تغفر لهم فإنّك أنت الغفور الرحيم.

ألا والله إنّي أخشى عليكم من عذابٍ قريبٍ وأرجو من الله أن تتجاوزوا عامكم هذا بسلامٍ لو أنّه لا يزيدكم إلا إنكاراً لرحمة الله! وأرجو من الله أن تتجاوزوه بسلام فإننا نريد لكم النّجاة وليس الهلاك ولا نريد أن نؤكد للناس شيئاً علّه لا يحدث فيؤخِّره الله إلى ما يشاء، فنحن لم ننقذ المسلمين بعد وقد اتّخذوا هذا القرآن مهجوراً ولا نستعجل عليكم ورحمة الله وسعت كلّ شيء وإلى الله ترجع الأمور يعلم خائنة الأعين وما تخفي الصدور.

وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
خليفة الله؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
_____________