- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني

۰۷- ذو الحجّة - 1438 هـ
29 – 08 – 2017 مـ

۷-شهریور-۱۳۹۶ ه.ش.
08:30 صباحاً
( برحسب تقويم رسمي لأمّ القرى )
___________________

خبرهایی از آیات محکم ذکر به قلم امام مهدي منتظَر ناصر محمد اليماني ..


به نام خداوند شدید العقاب و غفار برای کسی که توبه و انابه کند. مسلمانان در بورمه و میانمار و در تمام کشورهای عالم که مورد ظلم واقع شدند، به درگاه پروردگارشان انابه می‌کنند تا دشمنانشان را هلاک کرده و آنها را بعد از آنان در آن کشورها خلافت دهد؛ و اگر به درگاه خداوند تواضع کرده و با دعا تضرع کنند، هر چقدر هم گناه‌کار باشند؛ دعایشان اجابت خواهد شد و نباید از رحمت خدا مأیوس گردند.
روزهای آینده پر از حوادث پی‌در‌پی است که نشانه‌های عذاب خدا را در بر دارند. از جمله باران شهاب سنگ با حجم‌های مختلف و صاعقه‌هایی که به اذن خدا بر هر کس که بخواهد فرود آمده و از هر کس که خدا بخواهد بازداشته می‌شوند و مردم از ترس مرگ از این صاعقه‌هایی که در شب یا روز فرود می‌آیند انگشتان خود را در گوش می‌گذارند و خداوند برکافران احاطه دارد [اشاره به آیات کریمه سوره بقره: أَوْ كَصَيِّبٍ مِّنَ السَّمَاءِ فِيهِ ظُلُمَاتٌ وَرَعْدٌ وَبَرْقٌ يَجْعَلُونَ أَصَابِعَهُمْ فِي آذَانِهِم مِّنَ الصَّوَاعِقِ حَذَرَ الْمَوْتِ ۚ وَاللَّـهُ مُحِيطٌ بِالْكَافِرِينَ ﴿١٩﴾] و انفجارهای خورشیدی بزرگ و سقوط قطعه‌ای از آسمان بر زمین[كسفٌ من السماء ساقطٌ] و تاریکی در زمین و زلزله‌ها در خشکی و باد شدید و توفان‌های دریای مسجور [رانده شدن دریا به‌سوی خشکی توسط بادهای عذاب]* و زلزله‌های دریایی و کوه‌های یخی از تگرگ که از شمال غربی می‌آیند[اشاره به آیه کریمه سوره نور: أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّـهَ يُزْجِي سَحَابًا ثُمَّ يُؤَلِّفُ بَيْنَهُ ثُمَّ يَجْعَلُهُ رُكَامًا فَتَرَى الْوَدْقَ يَخْرُجُ مِنْ خِلَالِهِ وَيُنَزِّلُ مِنَ السَّمَاءِ مِنْ جِبَالٍ فِيهَا مِنْ بَرَدٍ فَيُصِيبُ بِهِ مَنْ يَشَاءُ وَيَصْرِفُهُ عَنْ مَنْ يَشَاءُ ۖ يَكَادُ سَنَا بَرْقِهِ يَذْهَبُ بِالْأَبْصَارِ ﴿٤٣﴾] و طلوع خورشید از مغرب به دلیل نزدیک شدن سیاره عذاب از جنوب. و خداوند هرچه را که بخواهد [از این عذاب‌ها] محو کرده و هر کدام را که بخواهد ثابت می‌کند و بازگشت امور به سوی اوست؛ وقوع برخی از این عذاب‌ها حتمی است.
و هم چنین تغییرات سیاسی غیرمنتظره و تغییرات آب و هوایی و افزایش درجه حرارت خورشید و تأثیرات زیاد دیگری که ناشی از اثرات سیاره عذاب است که در حال نزدیک شدن است؛ مترقب باشید که من هم با شما در انتظار و مراقب هستم...
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــ
*بیان {وَالْبَحْرِ الْمَسْجُورِ ﴿٦﴾ } صدق الله العظيم [الطور].

https://mahdialumma.org/showthread.php?t=45739

اقتباس المشاركة 268386 من موضوع أخبار من محكم الذكر بقلم الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني ..


- 1 -

[ لمتابعة رابط المشاركــــــــة الأصليّة للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=268384

الإمام ناصر محمد اليماني
07 - ذو الحجّة - 1438 هـ
29 – 08 – 2017 مـ
08:30 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
___________________




أخبار من محكم الذكر بقلم الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني
..


بسم الله شديد العقاب الغفار لمن تاب وأناب، فلينِب المسلمون في بورما وميانمار وفي كلّ بلدان المظلومين فيها في العالمين، فلينيبوا إلى ربهم ليهلك عدوّهم ويستخلفهم من بعدهم في تلك البلاد، فإذا استكانوا إلى ربهم فتضرّعوا إليه بالدعاء أجابهم مهما كانت ذنوبهم فلا يجوز لهم اليأس من رحمة الله.

والأيام المقبلة مليئةٌ بالأحداث التترى من آيات العذاب؛ منها أمطارٌ نيزكيّة متفاوتةٌ في الحجم، وصواعقُ يصيب بها من يشاء ويصرفها عمّن يشاء، يجعلون أصابعهم في آذانهم من الصواعق حذر الموت ليلاً أو نهاراً، والله محيط بالكافرين. وانفجارات شمسيّةٌ ضخمةٌ، وكسفٌ من السماء ساقطٌ، وظُلماتٌ في الأرض، وزلازلُ بريّةٌ، ورياحٌ شديدة، وأعاصير البحر المسجور، وزلازلُ بحريّةٌ، وجبالٌ ثلجيّةٌ من بَرَدٍ تأتي من الشمال الغربي، وطلوعُ الشمس من مغربها بسبب اقتراب كوكب العذاب من الجنوب. ويمحو الله ما يشاء ويثبت وإلى الله ترجع الأمور، فمنها ما هو حتميُّ الوقوع.

وتقلباتٌ سياسيّةٌ مفاجئةٌ، وتغيّراتٌ مناخيّةٌ، وازديادٌ مستمرٌ في ارتفاع حرارة الشمس، وتناوشٌ كثيرٌ بسبب اقتراب كوكب العذاب، وارتقبوا إني معكم رقيبٌ...

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
______________