- 15 -
الإمام ناصر محمد اليماني
29 - ربیع الأوّل - 1428 هـ
16 - 04 - 2007 مـ
۲۷ - فروردین -۱۳۸۷ه.ش.
01:05 صـبح
ـــــــــــــــــــــــ


موعد وعده‌ی حق، نزدیک شده و اهالی یمن در جستجوی حقیقت تابوت برنیامدند...

بسم الله الرحمن الرحيم، سلام بر آن کس باد که از هدایت به‌سوی راه راست پیروی می‌کند و اما بعد..
ای مردم یمن! شما را چه می‌شود، چرا به فرمانی که به شما داده شده، عمل نمی‌کنید؟ یا مگر آن را به مسخره گرفته‌اید؟ یا قصد دارید این نشانه‌ها را استخراج نکنید مگر بعد از طلوع خورشید از مغرب؟ یا مگر نمی‌دانید {دَابَّةً مِّنَ الْأَرْضِ} [النمل:۸۲] چیست؟ یا مگر شما از دواب [جنبندگان] نیستید؟ و خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَلَوْ يُؤَاخِذُ اللّهُ النَّاسَ بِظُلْمِهِم مَّا تَرَكَ عَلَيْهَا مِن دَآبَّةٍ}
صدق الله العظيم [النحل:۶۱]،
یعنی یک انسان روی آن باقی نمی‌گذارد...
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لاَ يَعْقِلُونَ ﴿۲۲﴾}صدق الله العظيم [الأنفال]،

یعنی بدترین انسان‌ها.... و انسان‌ها جنبندگانی [دواب] هستند که روی زمین حرکت می‌کنند. ای علمای امت! شما را چه می‌شود که دواب ر ا تنها [*****] دانسته‌اید که چهار پا دارد؛ با این که می‌دانید «دابه»، میان اصحاب حق و باطل حکم خواهد کرد و شما این دابه را [*****] دانسته‌اید! شما را چه می‌شود که این گونه حکم می‌دهید؟ راز «دابه» مجهول ماند و محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم، آن را بیان نفرمودند، ولی منافقان
و کسانی که ندانسته به خداوند نسبت می‌دهند؛ از «دابه» داستان‌های اساطیری ساخته‌اند که خدا برای آن برهانی نازل نفرموده است.

یا مگر ایمان ندارید که مسیح‌بن‌مریم در میان‌سالی با شما سخن می‌گوید! ممکن است کسی بگوید: «
اما خداوند با صیغه مؤنث [تکلمهم] از سخن گفتن او یاد می‌کند نه با صیغه مذکر [یکلمهم] ». من می‌گویم علت این است که خداوند از نفس [روح] سخن می‌گوید، یعنی از بازگشت نفسِ [روحِ] پسر مریم به جسدش تا سخن حقّ را به مردم بگوید. همانا که این نفس [روح] مسیح عیسی‌بن‌مریم عليه الصلاة والسلام است که در مهد و در میان‌سالی با مردم سخن می‌گوید؛ پس در باره چیزی که به آن آگاهی ندارید مجادله نکنید. شما حق را، در عالم واقعی و حقایق خواهید دید تا به من ایمان بیاورید و آن‌گاه برای بیعت و با هدف اعتلای کلمه تقوی ظهور خواهم کرد:

{ثُمَّ جِئْتَ عَلَى قَدَرٍ يَا مُوسَى} صدق الله العظیم [طه:۴۰
چقدر شما به کسی که نیاز دارید تا برای دفاع از خودتان، شما را رهبری کند! و من امام ناصر محمد یمانی، اعلان می‌کنم ترسوترین حکام عرب درمیان ذریه ابراهیم در طول تاریخ، رهبرانِ قرنِ حاضر یعنی قرن بیست و یکم هستند که به سستی گراییده و به حیات دنیا راضی شده‌اند و سهم آنان از علم و دانش همین است [و بیشتر از این نمی‌فهمند]. من بوش را ‌آن «مالک الملکی» نمی‌دانم که حکومت را به هرکس که بخواهد می‌دهد، بلکه خداوند، مالک الملک است و ملک خود را به هرکس که بخواهد عطا می‌فرماید. ای رهبران عرب! شما شهامت و غیرت دینی ندارید، پس غیرت و تعصبِ قومی وعِرقِ عربیِ شما کجا رفته؟ یا مگر گمان می‌کنید این تعصب جاهلی است؟ خیر؛ تعصب جاهلی زمانی است که از گروهی که ظالم هستند حمایت کنید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{رَضُواْ بِأَن يَكُونُواْ مَعَ الْخَوَالِف}
صدق الله العظيم [التوبة:۸۷].

و «الخوالف» یعنی زنان، پس اگر جرأت و غیرتِ دینی ندارید؛ روحِ تعصبِ قومی که از وجودتان نرفته است؛ ولی علاقه شدید شما به حکومت و قدرت از حد گذشته و برای همین سستی کرده و از فرمانی که خداوند در آیات محکم کتابش به شما داده عقب نشسته و تنبلی می‌کنید. آنجا که خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَقَاتِلُواْ الْمُشْرِكِينَ كَآفَّةً كَمَا يُقَاتِلُونَكُمْ كَآفَّةً}صدق الله العظيم [التوبة:۳۶].
مجموعِ نیزه‌ها را نمی‌توان شکست، ولی اگر از هم جدا شوند، یکی یکی شکسته می‌شوند. چطور نشسته و نظاره می‌کنید دشمنانتان در حالِ شکستنِ کمرِ شما، یکی بعد از دیگری و یک دولت بعد از دولت دیگرهستند و شما تنها نظاره‌گرید! هرآنچه برهمسایه‌ا‌ت برود، در خانه تو هم رخ خواهد داد، یا مگر شما نشنیده‌اید که بوش می‌گوید: می‌خواهد نظام‌های خاورمیانه را به کل تغییر دهد و هیچ یک از شما را استثنا نکرده است؟ اگر همان‌طور که می‌گوید، قصدش اصلاح امور بود، می‌گفتیم به درک که نابود می‌شوید؛ ولی او قصدِ فساد و خرابی دارد...
و این فساد دوم و بزرگ‌تر بنی اسراییل است یا مگر خبر ندارید که تصمیم گیرندگان کاخ سفید؛ اصلیت‌شان یهودی است؟ این معنی فرموده خداوند تعالی است:
{وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْ‌ضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿١١﴾ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـٰكِن لَّا يَشْعُرُ‌ونَ ﴿١٢﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

جاهلان گمان می‌کنند مقصود از «لایشعرون» این است که یهودیان درک نمی‌کنند که مفسدند، ولی این تأویل خطاست. بلکه انسان‌هایی که در سراسر جهان، بر ضد جنگ‌های امریکایی، تظاهرات می‌کنند، نمی‌دانند پشتِ سر این انفجارها، سازمانِ یهودیِ موساد پنهان شده است و آنها را به تروریست‌ها نسبت می‌دهد و مردم کشورهای جهان را که به امریکایی‌ها می‌گویند در زمین فساد نکنید، قانع کرده و امریکایی‌هایِ یهودی می‌گویند: «همانا که ما مصلحیم». اما دیدید در عراق، بعد از بیرون راندن سفیانی، اصلاحاتشان چگونه بود و در سفیانی که از ذریه معاویة بن ابوسفیان بود هم خیری نبود.
ای مردم یمن! ای رییس علی عبدالله صالح! من تو را به خداوند بزرگ قسم می‌دهم که فوراً گروهی را به قریه «الأقمر» بفرستی تا در یکی از غارهای آن به جستجوی تابوت بپردازند. در پایین‌تر از این قریه، غاری را پیدا می‌کنند که ورودی آن رو به قبله، یعنی رو به شمال غرب است و این تنها غاری است که در این قریه ورودی آن رو به شمال غرب است و داخل آن بنایی است. آن بنا را خراب کنید، پس پلکانی ساخته شده از سنگ پیدا می‌کنید که مسیر نزولی دارد. وارد آن شده و از دالان پایین بروید تا به یک قبه‌ی بزرگ، که تابوت سکینه در آن قرار دارد، برسید. داخل تابوت را نگاه کنند تا ببینند چه داخل آن است و آیا سخنان ِمن راست است یا دروغ؟ موعد طلوع خورشید از مغرب نزدیک شده و شما غافلید.
ای اهالی یمن عجله کنید! و اگر رئیس‌جمهورتان این کار روگرداند، آیا میان شما مرد عاقلی نیست که با این بیان، به قریه «الأقمر» برود تا مردی را پیدا کند که نامش «عبدالخالق سعد» است. اما اگر روگردانید، خداوند «دابه»، نبی الله عیسی علیه الصلاة و السلام را، بعد از آن که خورشید از مغرب طلوع کرد، برمی‌انگیزد؛ بعد از آن که به علتِ عدمِ یقین به نشانه‌های پروردگار؛ موعد عذاب خداوند فرا برسد:
{أَنَّ النَّاسَ كَانُوا بِآيَاتِنَا لَا يُوقِنُونَ} صدق الله العظیم[النمل:۸۲].
من از خلال این آیه دریافتم که شما، نه مرا تکذیب می‌کنید و نه تصدیق و پیش خود فکر می‌کنید شاید من راست می‌گویم؛ ولی این یک احتمال است و به یقین نرسیده‌اید. علت سکوت و پاسخ ندادن به خطابه‌های من هم همین است. آیا این صحت ندارد؟ یا مگر شما حتی آنچه که در نفستان هست را هم انکار می‌کنید؟ به نفس خود رجوع کنید تا این موضوع را دریابید، باشد که یقین کنید.

من منتظر پاسخ مردم یمن هستم، کسانی که از این بیان باخبر شده‌اند نیز منتظر جواب مردم یمن هستند تا ببینند آن چه که ناصر محمد یمانی گفته است، در عالم واقعیات و به صورت حقیقی پیدا می‌شود یا او دروغ می‌گوید؟ این که موعد نزول عذاب نیست که قابل تبدیل یا تأخیر باشد، بلکه چیزی است که داخل غار نهاده شده و هیچ امری، پیدا شدنِ آن را به تأخیر نمی‌اندازد، مگر سستی و کاهلی شما. من و دیگران، منتظرِ جوابِ هرچه زودترِ اهالی یمن هستیم؛ دیر نکنید. که اگر چنین نکنند، خداوند دشمنانتان را بر
شما غلبه خواهد داد و بعضی را به دست دیگری گرفتار سختی و شداید خواهد کرد. دشمن به عمق خانه‌هایتان رسیده تا شما را به ذلت کشانده و به زنانتان تجاوز کند و حرمتتان را بکشند و اموال و خیراتتان را به یغما برده و علاوه بر فتنه‌ای که در نفوستان است، در دین هم شما را گرفتار فتنه کند؛ آیا شما مسلمانید یا این که چیزی می‌گویید که بدان عمل نمی‌کنید؟
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة 96577 من موضوع نداء الإمام المهديّ إلى كافة المسلمين للبيعة للقتال خفافاً وثقالاً ..


- 15 -
الإمام ناصر محمد اليماني
28 - 03 - 1428 هـ
16 - 04 - 2007 مـ
01:05 صباحاً
ـــــــــــــــــــ



اقترب الوعد الحقّ وأهل اليمن لم يبحثوا عن حقيقة التابوت ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والسلام على من اتّبع الهدى إلى الصراط المستقيم، ثم أمّا بعد..

ما خطبكم يا أهل اليمن لا تفعلون ما تُؤمرون أم إنكم مستهزؤون؟ أم إنكم لا تريدون استخراج الآيات إلا بعد طلوع الشّمس من مغربها؟ أم إنّكم لا تعلمون ما هي
{دَابَّةً مِّنَ الْأَرْضِ} [النمل:82]؟ أم إنكم لستم من الدّواب؟ وقال الله تعالى: {وَلَوْ يُؤَاخِذُ اللّهُ النّاس بِظُلْمِهِم مَّا تَرَكَ عَلَيْهَا مِن دَآبَّةٍ} صدق الله العظيم [النحل:61]، أي ما ترك عليها من إنسان. وقال الله تعالى: {إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لاَ يَعْقِلُونَ} صدق الله العظيم [الأنفال:22]. أي أشر النّاس؛ والنّاس دوابٌّ يدأبون على الأرض. فما خطبكم يا معشر علماء الأمّة جعلتم الدّابة مُجرد (*****) له أربعة أرجلٍ رغم أنّكم تؤمنون بأن الدّابة حَكَمٌ بين أهل الحقّ وأهل الباطل ثم تجعلون هذه الدّابة (*****)! ما لكم كيف تحكمون؟ بل سرّ الدّابة مجهولٌ ولم يُبيّنهُ محمدٌ رسول الله صلّى الله عليه وسلّم، ولكنّ المنافقين والذين يقولون على الله ما لا يعلمون ألَّفوا عن الدّابة أساطيرَ ما أنزل الله بها من سلطانٍ.

أم إنكم لا تؤمنون بأنّ المسيح ابن مريم لا يكلمكم كهلاً؟ وقد يقول قائل: "لكن الله قال تُكلمهم ولم يقل يُكلمهم". أقول ذلك لأن الله يتكلم عن النفس أي عودة نفس ابن مريم إلى جسدها لتكلّم النّاس بالحقّ، وإنّ هذه النفس هو المسيح عيسى ابن مريم عليه الصلاة والسلام الذي يكلم النّاس في المهد وكهلاً.

فلا تُجادلوا فيما ليس لكم به علم، ولسوف تبصرون الحقّ على الواقع الحقيقيّ حتى إذا آمنتم بأمري سوف أظهر لكم للمبايعة لأُعلي كلمة التقوى:
{ثُمَّ جِئْتَ عَلَى قَدَرٍ يَا مُوسَى} [طه:40].

فما أحوجكم إلى من يقودكم للدفاع عن أنفسكم، وأنا الإمام ناصر محمد اليمانيّ أُعلن بأنّ أجبنَ قادةٍ في حُكام العرب في تاريخ ذُريّة إبراهيم هم قادة القرن الواحد والعشرين الذين أصابهم الوهن فرضوا بالحياة الدنيا، وذلك مبلغهم من العلم. ولا أظن بوش هو مالك الملك يؤتي الملك من يشاء؛ بل الله مالك المُلك يؤتي المُلك من يشاء يا معشر القادة العرب، إذا لم يكن عندكم الوازع الدّيني فأين وازع الحَميّة والغيرة العرقيّة العربيّة أم تظنّون بأنّها حميّة الجاهليّة؛ بل حميّة الجاهليّة عندما تحتمي على طائفةٍ وهم ظالمون. وقال تعالى:
{رَضُواْ بِأَن يَكُونُواْ مَعَ الْخَوَالِفِ} صدق الله العظيم [87:التوبة]. ومعنى الخوالف أي النساء، فإذا لا يوجد الوازع الدّينيّ فلن تُغادركم روح الحميّة، ولكن حُبّكم للسلطة قد طغى فوهنتم وتقاعستم عمّا أمركم الله في القرآن العظيم: {وَقَاتِلُواْ الْمُشْرِكِينَ كَآفَّةً كَمَا يُقَاتِلُونَكُمْ كَآفَّةً} صدق الله العظيم [36:التوبة].

وتأبى الرماح إذا اجتمعن تكسُّراً فإذا افترقن تكسرت آحادا، فكيف تتفرجون والأعداء يكسرون ظهوركم آحاداً دولةً تلو الأخرى وأنتم تنظرون؟! وما حدث في جارك حدث في دارك، أم إنكم لم تسمعوا بوش يقول بأنه يريد تغيير النظام في الشرق الأوسط بأسره ولم يستثنِ أحداً منكم؟ فلو كان يريد الصلاح كما يقول لقلنا سُحقاً لكم ولكنه يريد الفساد والخراب.
فهذا هو فساد بني إسرائيل الثاني والأكبر أم إنكم لا تعلمون بأنّ صُنّاع القرار في البيت الأبيض من أصلٍ يهوديّ؟ وذلك معنى قوله تعالى: {وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْ‌ضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿١١﴾ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـٰكِن لَّا يَشْعُرُ‌ونَ ﴿١٢﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

وقد يظن الجاهل بأن معنى قوله:
{وَلَـكِن لاَّ يَشْعُرُونَ} أي اليهود لا يشعرون بأنهم مفسدون فهذا تأويلٌ خطأٌ؛ بل لا يشعر البشر المُتظاهرون في العالم ضدّ الحرب الأمريكية بأن وراء التفجيرات الخفيّة أيادي الموساد اليهوديّة ويسندونها للإرهاب، فأقنعوا الرأي العالمي لشعوب البشر الذين قالوا لأمريكا لا تفسدوا في الأرض فقال الأمريكان اليهود إنما نحن مصلحون، فقد رأيتم صلاحهم في العراق بعد إخراج السُفيانيّ ولا خير في السُفيانيّ من ذُريّة معاوية بن أبي سفيان.

فيا أهل اليمن، ويا أيّها الرئيس علي عبد الله صالح، إني أُناشدك بالله العظيم أن ترسل إلى قرية الأقمر للبحث عن التابوت في أحد الكهوف والتي توجد بالقرية في أسفل القرية كهفٌ بابه قِبلة أي شمال غرب وهو الكهف الوحيد الذي بابه شمال غرب في هذه القرية، والبناء داخله فليهدّوا البناء ومن ثم سوف يجدون سُلّماً حجريّاً ينزلون فيه فيسلكون طريقاً كالقناة تؤدّي إلى قُبّةٍ كبيرةٍ والتي يوجد بها تابوت السكينة، ثم ينظرون ما بداخل التابوت ثم ينظرون أصدقتُ أم كنت من الكاذبين، فقد اقترب طلوع الشّمس من مغربها وأنتم غافلون.

فيا أهل اليمن أسرعوا فإذا أعرض رئيسكم عن هذا الأمر أليس فيكم رجلٌ رشيدٌ يذهب بخطابنا إلى قرية الأقمر حتى يسلّمه لرجلٍ يُدعى عبد الخالق سعد؟ فإن أبيتم فسوف يُخرج الله الدّابة بعد طلوع الشّمس من مغربها بعد وقوع القول عليكم بسبب عدم يقينكم بآيات ربّكم:
{أَنَّ النّاس كَانُوا بِآياتنَا لَا يُوقِنُونَ} [النمل:82].

وقد علمتُ من خلال هذه الآية إنّكم لم تكذبوا بأمري ولم تصدّقوا؛ بل في أنفسكم احتمالٌ بأني قد أكون صادقاً، ولكن الاحتمال هذا لم يصبح يقيناً بعد فذلك هو سبب صمتكم وعدم الردّ على خطاباتي، أليس ذلك صحيحاً أم إنكم سوف تنكرون حتى ما في أنفسكم؟ فارجعوا إلى أنفسكم تجدوا ذلك لعلكم توقنون. وأنا منتظِرٌ لردّ أهل اليمن وكذلك الذين اطّلعوا على هذا الأمر منتظرون لردّ أهل اليمن هل وجدوا ما يقول ناصر محمد اليمانيّ حقّاً على الواقع الحقيقيّ أم كان من الكاذبين؟ فهذا ليس موعد عذابٍ قابلٍ للتبديل أو التأخير بل شيئاً موضوعاً في الكهف لا يؤخّره إلا تهاونكم في الأمر.

وأنا وغيري منتظرون للردّ من أهل اليمن عاجلاً غير آجلٍ، ما لم فسوف يُسلِّط الله عليكم عدوَّكم فيذيق بعضكم بأس بعضٍ فقد جاء إليكم العدوّ إلى عُقر داركم لُيذلَّكم ويغتصب نساءكم وينتهك أعراضكم ويسلب أموالكم وخيراتكم ويفتنكم عن دينكم فوق فتنتكم لأنفسكم فهل أنتم مسلمون أم تقولون ما لا تفعلون؟

الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني.
___________