- 14 -
الإمام ناصر محمد اليماني
29 - ذی الحجة - 1429 هـ
27 - 12 - 2008 مـ
۷ - دی - ۱۳۶۷ه.ش.
10:07 بعد از ظهر
ـــــــــــــــــــــ

از دوران فساد دوم بنی اسراییل، شصت سال می‌گذرد و جهاد شما در طول این سال‌ها «محکوم می‌کنیم» است!!!

بسم الله الرحمن الرحيم
از مهدی منتظر، از اهل بیت پاک و مطهر، خلیفه خداوند، یاری دهنده به محمد [ناصر محمد] رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، امام ناصر محمد یمانی به تمام مفتی‌های کشورهای اسلامی در تمام جهان و خطبای منابر در خانه‌های خدا [مساجد]! آن‌گونه که سزاوار است از خداوند ترسیده و تقوا پیشه کنید، بیان حق قرآن را باور کرده و بدانید زمانِ فساد دوم بنی اسراییل فرا رسیده است. این دوره، بعد از پیروزی آنها بر هیتلر و ورودشان به مسجدالحرام آغاز شده و گواه آن نیز بیانیه بالفور است. فساد آنها کماکان ادامه داشته و گسترده‌تر و وسیع‌تر می‌شود. از زمانِ بوش کوچک و همتایش تونی بلر، این فساد در زمین بیشتر شده است. من، امام مهدی منتظر هستم که در زمان مقدر شده در لوح محفوظ، به سویتان آمده‌ام. من و سیاره دهم [که از اعماق به‌سویتان می‌آید] با یکدیگر در رقابت هستیم و روز برخورد [و به هم رسیدن] نزدیک شده است؛ آیا کسی هست که پند بگیرد؟
به خداوند واحد و قهار خدایی که از همه نگاه‌ها آگاه است و کسی قادر به دیدن او نیست، قسم می‌خورم که من مهدی منتظر حق هستم و برایتان شعر نگفته و داستان‌سرایی نمی‌کنم. خداوند مرا از نظر دانش بر شما برتری داده است تا با بیان حق قرآن، در مواردی که روی آن اختلاف نظر دارید، میانتان داوری کنم. من، حکمِ خود را، از قرآنی که از تحریف مصون است می‌آورم؛ اما شما همچنان آن را رد می‌کنید. به چه حقی، از مهدی منتظر حق که در انتظارش بودید و از جانب خداوند به سوی شما آمده است، روبرمی‌گردانید؟ این اوست که آمده و منتظر است تا حق را قبول کنید. ای خطبای منابر! تا کی باید این انتظار طول بکشد؟ نمی‌بینید مجرمان با برادران مسلمان شما چه می کنند،ولی با وجود این، شما منتظر نشسته و تصمیمی نمی‌گیرید و به رهبران خود نصیحت نکرده و مردم را به جنگ و دفاع از خود و دیارتان، تشویق نمی‌کنید! ای علمای مسلمین! شما را چه شده است؟ آیا به دنیا دل بسته و از مرگ گریزانید و ضعف شما را فراگرفته است؟ آیا شما زنده‌اید یا مرده؟....اما زخم مرده دردی ندارد!!!به بیان حق قرآن عظیم که مایه حیات شماست، پاسخ مثبت دهید؛ بیانی که باعث شفای قلبتان و روشن شدن راهتان می‌گردد، از خدا پروا کنید. آیا نمی‌بینید امروز یهود با برادرانتان که در اطراف مسجد الأقصی زندگی می‌کنند، چه می‌کند؟ آیا دلتان خون نمی‌شود و نمی‌خواهید عزم جهاد کنید؟ جهاد با قومی که به پیمان خود با شما اهمیتی نمی‌دهند و شما را از خانه‌هایتان رانده و خون برادرانتان را می‌ریزند و شیرخواران و بندگان خداوند را که در مسجد الأقصی رکوع می‌کنند، به قتل می رسانند. شما از همه اینها آگاهید...آیا از آنها می‌ترسید؟ اگر مؤمن باشید باید از خدا بترسید..
ای رهبران عرب و ای رهبران مسلمانانِ جهاند! خداوند، به شما ملک عطا نموده و رهبری مردم را به شما واگذار نموده است، آیا می‌دانید در روزی که مردم در پیشگاه خداوند قرار می‌گیرند، مسئول بوده و از شما پرسیده خواهد شد که آیا بر اساس دستورات خداوند حکم کرده و امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کرده‌اید یا خیر؟ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأرض أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوْا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنْ الْمُنْكَرِ}صدق الله العظيم [الحج:۴۱]
و حال شما از راه شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد این منکرات و اعمال ناپسند هستید، با اینکه با چشم خود شاهد هستید، مجرمان با برادرانتان چه می‌کنند؛ تنها می‌گویید: «ما از آنچه که یهود بر سر برادران ما در فلسطین و سایر نقاط می‌آورند بیزاریم و آن را محکوم می‌کنیم!!» تمام حرف و جهادتان همین است: «ما از آنچه که دشمن صهیونیستی می‌کند، بیزاریم و آن را محکوم می‌کنیم!!» اما در صفوف یکپارچه و متحدانه به جنگ و نهی از منکر نمی‌پردازید و به سخنان خود عمل نمی‌کنید. این‌ کار، نزد خداوند بسیار ناپسند است که با زبان ابراز انزجار کنید ولی در عمل کاری برای جلوگیری از منکر انجام ندهید؛ شما حاضر به جنگ با دشمنان خداوند و خودتان نیستید، با کسانی که برادرانتان را به‌ناحق از دیارشان رانده و خونشان را به زمین ریخته و به آبرویشان دست اندازی کرده و کودکانشان را می‌کشند؛ مبارزه نمی‌کنید. شما به حرف‌هایتان عمل نمی‌کنید. خداوند تعالی درباره امثال شما فرموده است:
{ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿٢﴾ كَبُرَ‌ مَقْتًا عِندَ اللَّـهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿٣﴾ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنْيَانٌ مَّرْ‌صُوصٌ ﴿٤} صدق الله العظيم [الصف]
شصت سال از زمان فساد دوم بنی اسراییل می‌گذرد و تنها جهاد شما در این شصت سال منحصر به: «ما بیزاریم و محکوم می‌کنیم» بوده است وبه این سخن بدون پشتوانه‌ی عملی بسنده کرده‌اید، شما نه امر به معروف کرده‌اید و نه از منکر نهی.
من مهدی منتظرم که از جانب خداوند در زمان مقدر شده در لوح محفوظ، به سوی شما آمده‌ام . چهار سال است که من از شما دعوت می‌کنم تا برای گفتگو به پایگاه اینترنتی امام ناصر محمد یمانی بیاید، اما حتی یکی از خطبای منابر به درخواست من پاسخ نداده است، گویا که مهدی منتظر، مردگان در قبر را صدا می‌زند! تا کی انتظار، صبر من از بلایی که مجرمان، بر سر برادران مسلمانم می‌آورند؛ تمام شده است. یا به دعوت به‌سوی بیان حق قرآن پاسخ دهید یا از شما و دشمنانتان به خدا شکایت می‌برم. اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنید، از فتنه‌ای بترسید که تنها بر سر ظالمانتان فرود نخواهد آمد. بدانید عقاب خداوند شدید است. شما را به‌سوی بیان حق کتاب خداوند دعوت می‌کنم. من مانند مدعیان دروغین مهدویت که مسّ شیطان در آنها سرگردان است نیستم؛ آیا فکر نمی‌کنید؟ چرا سکوت اختیار کرده‌اید؟ یا مگر بیانِ حق را به شوخی گرفته‌اید؟ آیا می‌دانید من، قرآن را به حق و درستی برایتان بیان می‌کنم و از آیات محکم کتاب خداوند که در برابر شماست برایتان حکم می‌آورم ؟ قرن‌هاست که این کتاب را مهجور گذاشته‌اید، مگر عده کمی از شما، یعنی انصار برگزیده پیشتاز که امید به تجارتی بسته‌اند که هرگز زیان ندارد.
ای علمای منابر! برای شما به خداوند واحد و قهار قسم می‌خورم به خداوندی که جن را از زبانه آتش و انسان را از گل سفالین آفرید؛ من مهدیِ منتظرِ حق هستم و در بیان قرآن غیر از حق، به خدا نسبت نمی‌دهم. آیا درمیان شما عالم فرزانه و عاقلی نیست؟ خداوند تعالی می ‌فرماید با قرآن به کسی که از وعده خداوند هراسان است، اندرز بده؛ پس شما را از آتشِ شدیدِ خداوند برحذر می‌دارم . آتشی که خداوند به او می‌فرماید: «آیا سیر شدی»؟ و پاسخ می‌گیرد: «آیا بیش از این هم هست؟». این سیاره دهم سقر است، سیاره آتش. به خداوند واحد قهار قسم! این سیاره، یکی از نشانه‌های بزرگ ساعت است که ظاهر شده و از کنار زمین بشر عبور خواهد کرد و باعث تغییرِ جهتِ دَوَرانِ زمین شده و باعث می‌شود شب از روز پیشی گیرد. قبل از ظاهر شدن این سیاره، نشانه دیگری است‌که چندین بار تکرار خواهد شد. خورشید به ماه رسیده و هلال ماه نو قبل از مقارنه خورشید و ماه متولد می گردد. این از نشانه‌های بزرگ ساعت و گواهی است بر درستیِ بیانِ حقِ قرآن [ذکر] و هشداری است برای بشریت [نذیراً للبشر]. این نشانه‌ای برای تأیید مهدی منتظر است، پس گوش فرا داده و اطاعت کنید، من شما را به میز مذاکره و گفتگوی جهانی «پایگاه اینترنتی ناصر محمد یمانی» دعوت می‌کنم و از شما می‌خواهم، بدون تأخیر و هر چه سریع‌تر به این گفتگو بپیوندید تا برایتان روشن کنم من واقعأ امامِ حقّ هستم و از جانب خداوندتان به‌سوی شما آمده‌ام. خداوند هدف و نشانه‌ی کار و امرم را، در نام من نهاده است: ناصر محمد [یاری‌دهنده محمد]. این حکمت همراهی، نام محمد با نام من و نام پدرم است «ناصر محمد»، تا نامم، نشانه‌ای باشد که از هدفم خبر بدهد. آیا کسی هست که پند بگیرد؟
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة 96576 من موضوع نداء الإمام المهديّ إلى كافة المسلمين للبيعة للقتال خفافاً وثقالاً ..





- 14 -
الإمام ناصر محمد اليماني
29 - 12 - 1429 هـ
27 - 12 - 2008 مـ
10:07 مساءً
ـــــــــــــــــــــ


وصار لكم ستون عاماً في عصر فساد بني إسرائيل الآخر وجهادكم أنتم على مدار الستين عاماً
" نحنُ نستنكر " !


بسم الله الرحمن الرحيم، من المهديّ المُنتظَر من أهل البيت المُطَهَّر خليفة الله الناصر لمُحمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- الإمام ناصر مُحمد اليماني، إلى كافة مُفتي الديار الإسلاميّة في جميع الأقطار وخُطباء المنابر في بيوت الله، اتّقوا الله حقَّ تُقاته وصدِّقوا بالبيان الحقّ للذِّكر، وقد جاء فساد بني إسرائيل الآخر من بعد انتصارهم على هتلر ودخلوا المسجد الحرام تصديقاً لوعد بلفور، ولا يزال فسادهم الآخر مُستمراً أكثر فأكثر، وأكثروا في الأرض الفساد في زمن بوش الأصغر وقبيله توني بلير، وأنا الإمام المهديّ المنتظَر جئتُكم على قدرٍ في الكتاب المسطور، وأنا والكوكب العاشر الظاهر من الأعماق إليكم سبّاق، واقترب يوم التّلاق فهل من مُدَّكر؟

وأقسم بالله الواحد القهّار الذي يُدرك الأبصار ولا تُدركه الأبصار أنّي المهديّ المُنتظَر الحقّ من ربِّكم فلا أتغنّى لكم بالشعر ولا أبالغُ بالنثر وزادني الله بسطةً في العِلم عليكم فأيَّدني بالبيان الحقّ للقرآن لأحكُم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون فأستنبطُ حُكمي من الذِّّكر المحفوظ، ولا أزال مرفوضاً! فبأي حقٍّ تُعرِضون عن المهديّ المنتظَر الحقّ من ربِّكم الذي له تنتظرون؟ وها هو قد حضر وصار هو من ينتظر تصديقكم للحقّ يا خُطباء المنابر! فإلى متى الانتظار؟ أفلا ترون ما يفعله المُجرمون بإخوانكم المُسلمين وأنتم تنظرون؟ فلا اتّخذتم قراركم ولا نصحتم قاداتكم ولا حرّضتم شعوبكم على القتال دفاعاً عن أنفسكم ودياركم! فما خطبكم يا عُلماء المُسلمين؟ أرضِيتم بالحياة الدُنيا فكرهتم الموت فأصابكم الوهن؟ أم إنّكم أمواتٌ غير أحياء؟ وما لجُرح بميتٍ إيلامُ! فاستجيبوا لما يُحييكم الله به؛ البيان الحقّ للقرآن العظيم شفاء صدوركم ونور دروبكم فاتّقوا الله. أفلا ترون ما يصنع اليهود بإخوانكم اليوم حول المسجد الأقصى؟ ألم يدمي قلوبكم فيُحرّك روحكم الجهاديّة؟ ألا تُقاتلون قوماً لا عهد لهم يخرجونكم من دياركم ويسفكون دماء إخوانكم فيقتلون الرُضّع وعباد الله الرُكّع بالمسجد الأقصى وأنتم تعلمون؟ فهل تخشونهم؟ فالله أحقّ أن تخشوه إن كنتم مؤمنين.

ويا معشر القادة العرب وقادات المُسلمين في العالمين الذين مكّنهم الله في الأرض فجعلهم قادات على شعوبهم، أفلا تعلمون أنّكم مسؤولون يوم يقوم النّاس لربّ العالمين فيسألكم هل حكمتم بما أنزل الله، وهل أمرتم بالمعروف ونهيتم عن المُنكر؟ تصديقاً لقول الله تعالى:
{الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأرض أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوْا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنْ الْمُنْكَرِ} صدق الله العظيم [الحج:41].

وها هو المُنكر تشاهدونه عبر قنواتكم الفضائيّة، فرأيتُم بأمِّ أعينِكم كيف يفعل المجرمون بإخوانكم وما كان قولكم إلا: "نحن نستنكر ما يفعله اليهود بإخواننا المُسلمين في فلسطين وغيرها". وذلك هو قولكم وكُل جهادكم: "نحن نستنكر ما يفعله العدو الصهيوني"! فلا نهيتُم عن المُنكر بالقتال صفاًّ واحداً، وتقولون ما لا تفعلون، فزادكم مقتاً من الله أن تستنكروا بالقول ولا تنهون عن المُنكر بالفعل فتُقاتلون أعداء الله وأعداءكم الذين يُخرجون إخوانكم من ديارهم بغير الحقّ ويسفكون دماءهم وينتهكون أعراضهم ويقتلون أطفالهم، فأصبحتم تقولون ما لا تفعلون. وقال الله في أمثالكم:
{
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿٢﴾ كَبُرَ‌ مَقْتًا عِندَ اللَّـهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿٣﴾ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنْيَانٌ مَّرْ‌صُوصٌ ﴿٤} صدق الله العظيم [الصف].

وصار لكم ستون عاماً في عصر فساد بني إسرائيل الآخر وجهادكم أنتم على مدار الستين عاماً " نحنُ نستنكر "! وحسبكم ذلك القول بلا فعلٍ فلا أمرتم بالمعروف ولا نهيتم عن المُنكر.

وأنا الإمام المهديّ المنتظَر جئتكم على قدرٍ مقدورٍ في الكتاب المسطور ومضى عليّ أربع سنوات وأنا أناديكم للحوار عبر طاولة الحوار موقع الإمام ناصر محمد اليماني ولم يُجبني واحدٌ منكم يا معشر خُطباء المنابر، وكأنّ المهديّ المنتظَر ينادي أمواتاً في المقابر! فإلى متى الانتظار وقد نفد الصبر مما يفعله المجرمون بإخواني المُسلمين، فإما أن تُجيبوا داعي البيان الحقّ للذِّكر وإمّا أدعو الله عليكم فيسحقكم أنتم وأعداءكم، فاتّقوا فتنةً لا تُصيبنَّ الذين ظلموا منكم خاصةً إذا لم تأمروا بالمعروف وتنهوا عن المُنكر، واعلموا أنّ الله شديد العقاب، وأناديكم هلمّوا للبيان الحقّ من الكتاب فلستُ مهدياً كذّاباً كمثل المهديّين المُفترين الذين تتخبّطهم الشياطين من المسّ، أفلا تعقلون؟ فلِمَ أنتم صامتون، أم إنّكم من البيان الحقّ تضحكون؟ أفلا تعلمون أنّي أنطُق بالبيان الحقّ للقرآن فأستنبطه لكم من مُحكم كتاب الله الذي بين أيديكم الذي اتخذتموه مهجوراً على مرّ العصور إلا قليلاً منكم من الأنصار السابقين الأخيار، أولئك يرجون تجارةً لن تبور.

ويا معشر عُلماء المنابر، أقسم لكم بالله الواحد القهّار الذي خلق الجانّ من مارجٍ من نارٍ وخلق الإنسان من صلصالٍ كالفخار أنّي أنا المهديّ المنتظَر الحقّ حقيق لا أقول على الله بالبيان للقرآن غير الحقّ، أليس فيكم عالِمٌ رشيدٌ؟ وأذكِّر بالقرآن من يخاف وعيد، وأحذِّرُكم بأساً من الله شديداً من النّار التي يقول الله لها هل امتلأتِ وتقول هل من مزيد؛ ذلك الكوكب العاشر سقر؛ ذلك كوكب النّار. أقُسم بالله الواحد القهّار أنه أحد أشراط الساعة الكُبرى وسوف يظهر ويمرّ بجانب أرض البشر فيعكس دوران الأرض فيسبق الليل النّهار، ويحدث من قبل ظهوره شرطٌ آخر مُتكرر وهو أن تُدرك الشمس القمر فيولد الهلال من قبل الاقتران وذلك شرط من أشراط الساعة الكُبرى تصديقاً للبيان الحقّ للذكر نذيراً للبشر وآية التصديق للمهديّ المنتظَر، فاسمعوا وأطيعوا فإنّي أدعوكم عاجلاً غير آجلٍ إلى طاولة الحوار العالميّة
( موقع الإمام ناصر محمد اليماني ) ليتبيّن لكم أنّني الإمام الحقّ من ربّكم، وجعل الله في اسمي خبري وعنوان أمري (ناصر محمد)، وفي ذلك تكمن الحكمة من التواطؤ لاسم محمدٍ في اسمي في اسم أبي (ناصر محمد) لكي يحمل الاسم الخبر ورآية الأمر، فهل من مُدَّكِّر؟

وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــــــ