- 8 -
[ لمتابعة رابط المشاركــة الأصلية للبيان ]

الإمام ناصر محمد اليماني
21 - صفر - 1434 هـ
03 - 01 - 2013 مـ
۱۴-دی-۱۳۹۱ه.ش.
09:18 صـباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــــــــ

احمد حسن یمانی عراقی! قدم پیش گذار و به دعوت من برای گفتگو و اقامه کردن حجت و آوردن برهان از آیات محکم قرآن را پاسخ ده...

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الأطهار وجميع صحابتهم الأخيار من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم، أمّا بعد..
نام یمانی عراقی؛ شیخ محمد عطیه است یا احمد حسن یمانی! ای محمد عطیه رفیق تو را چه می‌شود که از گفتگو می‌گریزد؟ و چگونه می‌گوید بفرمایید من درپایگاهتان حاضر شدم در حالی که او نیامده بلکه محمد عطیه اینجاست! یا مگر مانند کسانی که گرفتار مسّ شیطان هستند؛ بدن تو مسّ دارد؟ محمد عطیه! به رفیقت بگو ما در پایگاه‌ اصلی خود صفحه‌ای را به او اختصاص داده‌ایم تا بدون دخالت انصار من و یا انصار او گفتگو بین من و او صورت گیرد ومتن گفتگو علنی در اختیار همه‌ی انصار و حق‌جویان خواهد بود و تا زمانی که گفتگوی ما بر اساس برهان‌های علمی به انجام نرسیده باشد؛ از مسخ به خوک صحبتی نمی‌شود. هر یک دلایل و حجت‌های خود را می‌آوریم و تا زمانی که گفتگو براساس برهان‌های علمی به آخر نرسیده باشد؛ مسخ نشدن تو به خوک حجتی برعلیه ما نیست. خداوند دانش بیشتری به من عنایت کرده و بعد از اقامه کردن حجت با دلایل علمی، نوبت به مباهله می‌رسد؛ پس بیا تا قدم به قدم؛ گام‌های اصلی و اساسی را برداریم.
پس اول گفتگو برای اقامه برهان‌های علمی و سپس مباهله؛ انصار خود را هم برای خواندن مباهله‌ات سراغ ما نفرست؛ بلکه خود تو احمد حسن عراقی که نام یمانی بر خود نهاده‌ای باید حاضر شوی و اگر حاضر نیستی به پایگاه امام مهدی ناصر محمد یمانی «منتديات البشرى الإسلامية» بیایی؛ پیش از این فتوا داده بودیم که من از درخواست خود کوتاه آمده و به پایگاه احمد یمانی می‌روم به شرط این که بخشی خاص برای گفتگو با امام ناصر محمد یمانی درنظر گرفته شود و انصارمن و انصار تو در گفتگو دخالت نکنند تا ببینیم خداوند کدام یک از ما را با برهان علمی حق از نزد پروردگار عالمیان به دیگران برتری داده است.
من نه از جدّم محمد رسول الله وصیتی دارم و نه از پدرم امام علی ابن ابی طالب - صلّى الله عليهم جميعاً وأسلم تسليماً- کتاب فاطمة الزهراء هم نزد من نیست. من چیزی جز کتاب خداوند قرآن عظیم ندارم و احکام دین خدا را از آن استنباط می‌کنم. اما احمد حسن یمانی؛ می‌دانم که بر اساس عقیده‌ی شما او اول وارد سرداب شده و بعد از آن خارج می‌شود و آزادانه در خیابان‌ها راه می‌رود. برای من این چیزها مهم نیست که در سرداب بماند یا از آن خارج شود؛ مهم این است که شما باطل هستید و خداوند درمورد احمد حسن عسکری؛ برهانی نازل نفرموده است.
و خلاصه بیانم این است که:
احمد حسن یمانی عراقی! یا دعوت من برای گفتگو و اقامه حجت و ارائه برهان‌ از آیات محکم قرآن را بپذیر؛ یا مرا برای گفتگو به پایگاهت دعوت کن؛ خدا را شاهد می‌گیرم من حاضرم و بعد از اقامه برهان علمی خواهیم دانست کدام یک از ما مردم را به سوی حق دعوت کرده و صراط مستقیم را نشان می‌دهد. همانا که برهان امامت، اقامه حجت بر اساس برهان علمی است جناب احمد حسن عراقی. پس چرا فرار می‌کنی و دیگران را برای مباهله یا خواندن بیانت می‌فرستی؟ این به هیچ وجه قابل قبول نیست. بلکه جناب احمد! خودت باید حاضر شوی و شاید قبول نکنی چون می‌دانی به مردمت دروغ گفته‌ای و چیزی در دست نداری. لعنت بزرگ خداوند بر کسی از ما باشد که دروغگو و گستاخ است.
از ما به عنوان مسیلمة کذاب یاد کرده‌ای؛ آیا مسیلمة مردم را به توحید و شرک نیاوردن به خدا دعوت می‌کرد؟ آیا مردم را به سوی کتاب خدا و سنت حق رسولش می‌خواند؟ تو را چه می‌شود که فرق بین حق و باطل را تشخیص نمی‌دهی! جناب شیخ عطیه! برو و به امامت بگو خودش باید در پایگاه ما حاضر شود و یا ما به پایگاه او می‌رویم و چیزی غیر از این نداریم. اگر حاضر نشوی دعوت مرا برای حضور بپذیری و با حضور مرا در پایگاهت قبول نکنی؛ این دلیل کافی است که نشان دهد احمد حسن از گفتگو با امام ناصر محمد یمانی هراس دارد؛ ای احمد تا کی انتظاربکشیم؟ صبر ما از روگرداندن و استکبار تو از حاضر شدن بر سر میز گفتگوی جهانی لبریز شده است.
خلاصه کلام من این است اگر راست می‌گویی؛ حاضر شو. احمد حسن یمانی؛ گمان نمی‌کنم جرأت کنی به پایگاه من بیایی و یا بپذیری من به پایگاه تو بیایم تا با برهان علمی حق از قرآن عظیم گفتگو کنیم. احمد حسن اگر تو ولیّ خداوند الرحمن هستی؛ به دعوت من برای گفتگو پاسخ ده تا با برهان علمی که برای علمای امت و عامه مسلمانا روشن و آشکار است دربرابرت حجت بیاوریم.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رب العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــــ

اقتباس المشاركة 80789 من موضوع ردّ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني إلى أحمد بن الحسن اليماني العراقي ..


- 8 -
[ لمتابعة رابط المشاركــة الأصلية للبيان ]

https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=80765

الإمام ناصر محمد اليماني
21 - 2 - 1434 هـ
03 - 01 - 2013 مـ
09:18 صـباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــــــــ


هيا يا أحمد الحسن اليماني العراقي، فاقبل دعوتي لطلب الحوار وإقامة الحجّة والسلطان من محكم القرآن..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الأطهار وجميع صحابتهم الأخيار من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم، أمّا بعد..
فهل اسم اليماني العراقي هو الشيخ محمد عطية أم أحمد الحسن اليماني! فمال صاحبك يا محمد عطية يتهرب من الحوار؟ وكيف يقول وها أنا حضرت إلى موقعه وهو لم يحضر بل حضر محمد عطية! أم إنّه مسّ بجسدك كمسوس الشياطين؟ ويا محمد عطية قل لصاحبك بأننا قد خصّصنا له قسماً في صفحة موقعنا الرئيسيّة ليتمّ الحوار بيني وبينه بدون تدخل أنصاري وأنصاره، والحوار يكون مكشوفاً لجميع الأنصار والباحثين عن الحقّ ويعرض عن المسخ إلى خنزير حتى ينتهي حوارنا بسلطان العلم، وكلٌّ يدلو بحجّته ولا حجّة لك علينا إن لم يمسخك الله إلى خنزير إلا من بعد إجراء الحوار بسلطان العلم، وقد زادني الله علماً أن المباهلة تكون من بعد إقامة الحجّة بسلطان العلم، فتعال لنتبع الخطوات الرئيسيّة خطوة خطوة.

فأولاً الحوار ومن ثم المباهلة من بعد إقامة سلطان العلم، ولا ترسل إلينا أنصارك ليتلوا مباهلتك؛ بل المطلوب حضورك أنت يا أحمد الحسن العراقي الذي يسمّي نفسه باليماني، وإن أبيت واستكبرت عن الحضور إلى موقع الإمام المهدي ناصر محمد اليماني ( منتديات البشرى الإسلامية) فسبقت الفتوى مني بأني من سوف أتنازل وأحضر إلى موقع أحمد اليماني للحوار بشرط أن يقوم بفتح قسمٍ خاصٍ بالحوار مع الإمام ناصر محمد اليماني وبشرط عدم تدخل أنصاري وأنصاره في الحوار، ولسوف ننظر أيّنا زاده الله بسلطان العلم الحقّ من ربّ العالمين.

وليس لديّ وصية من جدّي محمد رسول الله ولا من أبتي الإمام علي بن أبي طالب صلّى الله عليهم جميعاً وأسلم تسليماً، وليس لديّ كتاب فاطمة الزهراء، وليس لديّ إلا كتاب الله القرآن العظيم أستنبط لكم أحكام دين الله منه، وأما أحمد الحسن اليماني فأنا أعلم بعقيدتكم أنّه إنما دخل السرداب بادئ الأمر وخرج منه وصار حراً طليقاً يمشي في الشوارع فلا يهمني هذا الأمر شيئاً سواءً بقيَ في السرداب أم خرج منه فأهم شيء أنكم على باطل وأن أحمد الحسن العسكري ما أنزل الله به من سلطان.

وخلاصة بياني هذا أقول:
هيا يا أحمد الحسن اليماني العراقي فاقبل دعوتي لطلب الحوار وإقامة الحجّة والسلطان من محكم القرآن أو تدعوني إلى موقعك للحوار، وأشهد الله أني حاضر ولسوف نعلم من بعد إقامة سلطان العلم أيّنا يدعو إلى الحقّ ويهدي إلى صراطٍ مستقيمٍ، ألا وإن برهان الإمامة هو إقامة الحجّة بسلطان العلم يا أحمد الحسن العراقي، فلِمَ التهرب وترسل من يباهل أو يتلو بيانك؟ فهذا غير مقبول مطلقاً؛ بل أنت يا أحمد عليك بالحضور وربما لن تحضر لأنك تعلم أنك لتكذب على قومك وأنت لست على شيء، ألا لعنةُ الله على الكذاب الأشر فينا لعناً كبيراً.

ولقد وصفتنا بمسيلمة الكذاب، وهل كان مسيلمة يدعو إلى توحيد الله وعدم الشرك بالله؟ وهل كان يدعو إلى كتاب الله وسنّة رسوله الحقّ؟ فما خطبك لا تفرّق بين الحقّ والباطل! فاذهب يا شيخ عطية وقل لإمامك وجب عليه أن يحضر إلى موقعنا أو نحضر إلى موقعه وما عندنا غير ذلك، وإن أبيتم أن تلبّوا دعوتي للحضور ولا أنتم حضرتم لدينا فهذا دليل كافٍ على أن أحمد الحسن متخوفٌ من الحوار مع الإمام ناصر محمد اليماني، فإلى متى الانتظار يا أحمد؟ فقد طفح الكيل منك من الاستكبار بعدم الحضور إلى طاولة الحوار العالميّة.

وخلاصة بياني هذا أقول فاحضر إن كنت من الصادقين؛ ولا أظنك تجرؤ للحضور يا أحمد الحسن اليماني إلى موقعي. أو أذهبُ إلى موقعك للحوار بسلطان العلم الحقّ من القرآن العظيم، فإذا كنت يا الحسن وليّ الرحمن فأجب طلب دعوة الحوار حتى أقيم عليك الحجّّة بسلطان العلم المبين لعلماء الأمّة وعامة المسلمين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رب العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــــ