- 9 -
الإمام ناصر محمد اليماني
17 - شوّال - 1430 هـ
06 - 10 - 2009 مـ
۱۴ - مهر -۱۳۸۸ه.ش.
10:31 مساءً
ـــــــــــــــــــــ


محمود مصری! کلام محفوظ از تحریف خداوند را تحریف مکن...

اقتباس

اقتباس المشاركة :
و أبو بشر گفت: به سعید بن جبیر گفتم: «ومن عنده علم الكتاب» کیست؛ آیا عبدالله بن سلام است؟ گفت: چگونه ممکن است عبدالله بن سلام باشد؛ این سوره مکی است؟ حسن و مجاهد گفته‌اند: «ومن عنده علم الكتاب» خداوند عزوجل است و دلیل اینکه: عبدالله بن عباس «ومن عنده» را با کسره در میم و دال را قرائت کرده است، یعنی از نزد خداوند عزوجل؛ و حسن[ص: ۳۲۹] و سعید بن جبیر: «ومن عنده» را با کسره در میم و دال «علم الکتاب» قرائت کرده‌اند و مجهول بودن فعل دلیل این قرائت و فرموده خداوند تعالی است: {وعلمناه من لدنا علما] (الكهف - 65) واین فرموده: «الرحمن علم القرآن». این در تفسیر علما آمده است و آیا بعد از شهادت خداوند شهادتی هست؟ پروردگارت کسی است که علم کتاب در نزد اوست و سهم بسیار کمی از علم به انسان عطا شده است ودانش ما از نزد خداوند آمده است؛ خداوند رحمانی که قرآن را آموزش داده است «الرحمن علم القرآن»
أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاء وَالْأَرْضِ إِنَّ ذَلِكَ فِي كِتَابٍ إِنَّ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرٌ [الحج : 70]
يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَإِلَى اللَّهِ تُرْجَعُ الأمُورُ [الحج : 76]
قَالَ عِلْمُهَا عِندَ رَبِّي فِي كِتَابٍ لَّا يَضِلُّ رَبِّي وَلَا يَنسَى [طه : 52]
و اگر کسی بیش از این صحبت کند و نظری داشته باشد، منظور از «من عنده علم الکتاب»، عیسی مسیح است:
وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالإِنجِيلَ [آل عمران : 48]
وَإِنَّهُ لَعِلْمٌ لِّلسَّاعَةِ فَلَا تَمْتَرُنَّ بِهَا وَاتَّبِعُونِ هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِيمٌ [الزخرف : 61]
او [عیسی مسیح] نشانه‌ای از نشانه‌های ساعت و قیامت است و به حق و صدق شهادت می‌دهد و از مردم دعوت می‌کند تا دین محمد یعنی اسلام را بپذیرند و به همین دلیل حکم عادلانه را نازل می‌نماید و گمراهی اهل کتاب و کافرانی را آشکار می‌نماید که به خدا و رسولش افترا زده و گفتند بعد از رسول خدا، عیسی، رسولی نخواهد آمد.

انتهى الاقتباس
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
محمود مصری! کلام خدا را که از تحریف تو و امثال تو محفوظ است؛ تحریف مکن. خداوند تعالی می‌فرماید:
{ وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَسْتَ مرسلا قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ } صدق الله العظيم [الرعد:٤٣]

محمود! خدا را دو تا کرده‌ای؟ خداوند یکی است و دومی ندارد؛ چگونه می‌گویی مقصود خدا از این فرموده :
{ وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَسْتَ مرسلا قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ }
صدق الله العظيم [الرعد:٤٣]

او خداست و همین طور خدا! پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ به حق می‌گوید: اما فرموده خداوند تعالی:
{ قُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ } صدق الله العظيم
این آیه محکم است و نیازی به بیان و روشن کردن ندارد؛ پس به سراغ این فرموده خداوند تعالی می‌آییم:
{ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ } صدق الله العظيم،
آیا می‌دانی مقصود از
{ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ } صدق الله العظيم، چیست؟ این بنده‌ای است که خداوند با نام او برای نبی خود قسم می‌خورد:

{ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿١﴾ مَا أنت بِنِعْمَةِ ربّك بِمَجْنُونٍ ﴿٢﴾ وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ ﴿٣﴾ وَإِنَّكَ لَعَلَىٰ خُلُقٍ عَظِيمٍ ﴿٤﴾ } صدق الله العظيم [القلم]
ما به خاطر بیانی که درباره فتح نوشته بودی، تو را تشویق کردیم با اینکه این آیه، محکم و واضح و بسیار روشن است؛ مقصود از فتح، پیروزی با نزول نشانه عذاب دردناک بر سر کسانی است که حق را انکار می‌کنند؛ کسانی مانند تو و امثال تو و ما خواستیم تو را به حق تشویق کنیم.
ولی تو در جای خود ماندی و خداوند تو را بالا نبرد [اشاره به آیه کریمه سوره الاعراف: وَلَوْ شِئْنَا لَرَ‌فَعْنَاهُ بِهَا وَلَـٰكِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَى الْأَرْ‌ضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ(۱۷۶)] و ثنای بنده‌اش درباره تو را نپذیرفت و او از راز و مکر تو آگاه‌تر است. من در حق هیچ‌کس مانند محمود مصری دعا نکردم، جز اینکه از خداوند می‌خواهم دعای مرا تنها در یک صورت استجابت نماید؛ در صورتی که او از کسانی باشد که در تلاشند کسانی را به فتنه بیندازد که به بیان حق قرآن عظیم ایمان آورده‌اند، چون دیدند که حق آمده از نزد پروردگارشان است و حکم با خداوند است و او اسرع الحاسبین است.
وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــــ

اقتباس المشاركة 110790 من موضوع السبب الحقيقي للإشراك بالله وسرّ الشفاعة ..





- 9 -
الإمام ناصر محمد اليماني
17 - 10 - 1430 هـ
06 - 10 - 2009 مـ
10:31 مساءً
ـــــــــــــــــــــ


ويا محمود المصري لا تُحرِّف كلام الله المحفوظ من التحريف..

اقتباس
اقتباس المشاركة :
وقال أبو بشر: قلت لسعيد بن جبير ( ومن عنده علم الكتاب ) أهو عبد الله بن سلام ؟ فقال : وكيف يكون عبد الله بن سلام وهذه السورة مكية؟ وقال الحسن ومجاهد: (ومن عنده علم الكتاب) هو الله عز وجل يدل عليه: قراءة عبد الله بن عباس (ومن عنده) بكسر الميم والدال، أي: من عند الله عز وجل، وقرأ الحسن، [ص:329] وسعيد بن جبير: (ومن عنده) بكسر الميم والدال (علم الكتاب) على الفعل المجهول دليل هذه القراءة قوله تعالى : ( وعلمناه من لدنا علما ) (الكهف - 65) وقوله: ( الرحمن علم القرآن ). هذا فى تفسير العلماء وهل بعد شهاده الله شهاده. ربك هو الذى عنده علم الكتاب وما أوتيتم من العلم الا قليلا. وعلمناه من لدنا علما. الرحمن علم القرآن.
أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاء وَالْأَرْضِ إِنَّ ذَلِكَ فِي كِتَابٍ إِنَّ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرٌ [الحج : 70]
يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَإِلَى اللَّهِ تُرْجَعُ الأمُورُ [الحج : 76]
قَالَ عِلْمُهَا عِندَ رَبِّي فِي كِتَابٍ لَّا يَضِلُّ رَبِّي وَلَا يَنسَى [طه : 52]
وان تكلم احد بأكثر من ذلك فآخر ما يذهب اليه انه هو سيدنا عيسى
وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالإِنجِيلَ [آل عمران : 48]
وَإِنَّهُ لَعِلْمٌ لِّلسَّاعَةِ فَلَا تَمْتَرُنَّ بِهَا وَاتَّبِعُونِ هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِيمٌ [الزخرف : 61]
فهو علم من اعلام الساعه ويشهد شهاده حق صدق ويدعوا الناس الى الدخول فى دين محمد الاسلام
وبذلك ينزل حكما عدل ويكشف زيغ اهل الكتاب والكافرين الذين افتروا الكذب على الله ورسوله
وقالوا ان لا رسول بعد عيسى
انتهى الاقتباس
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..

ويا محمود المصري، لا تُحرّف كلام الله المحفوظ من التحريف منك وأمثالك. وقال الله تعالى: {وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَسْتَ مرسلا قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ} صدق الله العظيم [الرعد:٤٣].

فهل جعلت الله اثنين يا محمود؟ وهو الله إله واحد لا ثاني له، فكيف تقول إنه يقصد بقوله تعالى:
{قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ} صدق الله العظيم، أنه الله وكذلك الله؟ ثمّ يردّ عليك الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني بالحقّ ونقول: فأمّا قول الله تعالى: {قُلْ كَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ} صدق الله العظيم، فهي مُحكمةٌ لا تحتاج لبيانٍ، ثم نأتي لقول الله تعالى: {وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ} صدق الله العظيم، فهل تعلم من هو المقصود بقوله: {وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ} صدق الله العظيم؟ إنّه العبد الذي أقسم الله به لنبيّه: {ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿١﴾ مَا أنت بِنِعْمَةِ ربّك بِمَجْنُونٍ ﴿٢﴾ وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ ﴿٣﴾ وَإِنَّكَ لَعَلَىٰ خُلُقٍ عَظِيمٍ ﴿٤﴾} صدق الله العظيم [القلم].

وقد شجعناك على البيان ببيانك للفتح برغم أنّها آيةٌ محكمةٌ واضحةٌ جليّةٌ أنّه الفتح بآية العذاب الأليم للمنكرين للحقّ أمثالك وقلنا لنُشجعك بالحقّ، ولكنك أخلدت ولم يرفعك الله بذلك ولم يتقبل ثناء عبده عليك، وهو أعلم بسرك ومكرك، وما دعوت على أحدٍ كدعائي على محمود المصري غير أني لا أريد من ربّي أن يجيب دعوتي إلا في حالةٍ واحدةٍ؛ إذا كنتَ من الذين يسعون لفتنة المؤمنين بالبيان الحقّ للقرآن العظيم بعدما تبيّن لهم أنه الحقّ من ربّهم والحكم لله وهو أسرع الحاسبين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
____________