- 3 -
الإمام ناصر محمد اليماني
14 - ربیع الأول - 1436 هـ
05 - 01 - 2015 مـ
۱۵-دی-۱۳۹۳ه.ش
06:37 صباحاً
ــــــــــــــــــ


پاسخ امام مهدی به دانشمند محترم نجوم لوط بوناطیرو درباره شب‌های بدر کامل ماه در ربیع الاول :
شب یکشنبه طبق تصویر زیر و شب دوشنبه




بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمرسلين وآله الطيبين وجميع المؤمنين في كل زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..

دانشمند محترم نجوم جناب لوط بوناطیرو؛ جرأت به خرج بده و حاضر شو با ما گفتگو کنی. ما انصاریه فاطمة الزهرا را برای گفتگو با تو وکیل نکرده‌ایم. از خدا بترس و سخن حق را بگو؛ بعد از حق آیا جز گمراهی است؟ می‌بینم بعد از آن که حق برایت روشن شد؛ شروع به مغلطه کرده‌ای؛ به فتوای باطلی که در پی می‌آید و تو خود آن را صادر کرده‌ای توجه کن:
اقتباس المشاركة :
از قدیم معروف است که شب‌های بدر روز سیزده و چهارده و پانزده ماه است و به آنها روزهای روشن(ایام البیض) گفته می‌شود.
انتهى الاقتباس
پایان نقل قول از فتوای لوط
هیهیات؛ به خداوند قسم سخنت حق نیست، شب‌های بدر تنها دو شب هستند که در طی آن قرص ماه در دید ناظران کامل است و این دو شب فقط و فقط عبارتند از شب پانزدهم و شب شانزدهم ماه؛ پس گزارش حقی که خود شما قبل از اینکه شروع به مغالطه کنید داده بودید می‌آوریم. مگر شما فتوا نداده بودید که تعداد زیادی از دانشمندان نجوم باعث گمراهی امت شده‌اند و خودتان گفته بودید که در رمضان سال ۱۴۳۰ بدر ماه در شب جمعه کامل شده است و باز هم خودتان گفتید که این نشانه آن است که آغاز رمضان از روز جمعه بوده است؟ لذا گزارشی که به قلم خودتان دکتر لوط بوناطیرو نوشته شده است را به شما یادآوری می‌کنیم:
اقتباس المشاركة :
اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که برخی از علمای نجوم باعث گمراه شدن مردم شده‌اند: قُلْ هَلْ يَسْتَويِ الذينَ يَعْلَمُونَ وَالذينَ لاَ يَعْلَمُونَ''.
امروز براي همه روشن گردید که در شب سوم به چهارم سپتامبر 2009؛ بدر ماه کامل گردیده است . تصاویر گرفته شده از ماه که به پیوست آمده است به وضوح نشان می‌دهند که نیمی از ماه مبارک رمضان گذشته است؛ در حالی که در قسمت اعظم کشورهای اسلامی تنها ۱۳ روز از آغاز ماه گذشته است و برای همه روشن شده است که شروع ایام روزه داری (رمضان ) درست نبوده است یعنی از جمعه ۲۱ اگوست 2009، رمضان را شروع نکرده اند.
ازسوی دیگر، اکثر علمای نجوم معاصر بر حساب تقویم هجری قمری کنترلی ندارند و باید بر اساس فرمایش خداوند تعالی عمل نمایند که: ''خَيرُ الخَطَاءُونَ التَوَابُونَ''
انتهى الاقتباس
پایان گزارش دکتر لوط بوناطیرو
ولی تو از توبه خود برگشته و به علمای نجوم که هم چنان به خاطر غرور به گمراهی کشیده شده‌اند؛پیوسته‌ای. گزارشی که در بالا آمد و خود شما آن را نوشته‌ای به یاد بیاور:
اقتباس المشاركة :
امروز براي همه روشن گردید که در شب سوم به چهارم سپتامبر 2009؛ بدر ماه کامل گردیده است. تصاویر گرفته شده از ماه که به پیوست آمده است به وضوح نشان می‌دهند که نیمی از ماه مبارک رمضان گذشته است؛ در حالی که در قسمت اعظم کشورهای اسلامی تنها ۱۳ روز از آغاز ماه گذشته است و برای همه روشن شده است که شروع ایام روزه داری (رمضان ) درست نبوده است یعنی از جمعه ۲۱ اگوست 2009، رمضان را شروع نکرده اند.
انتهى الاقتباس
پایان
آنچه که استنباط می‌کنیم این است که مقصود دکتر لوط بوناطیرو این بود که شب‌های بدر دو شب هستند و نیمه اول ماه رمضان گذشته و در اصل جمعه آغاز ماه رمضان بوده است و برایتان روشن می‌شود که مقصود لوط این است که روزه داران یک روز از ماه رمضان را که روز جمعه است از دست داده اند؛ چون بدر ماه شب جمعه کامل شده است. به فتوای بوناطیرو بنگرید که می‌گوید به خاطر آنکه بدر ماه کامل شده در حالی که مسلمانان تنها سیزده روز روزه گرفته‌اند؛ این یعنی مسلمانان روز اول روزه داری را که باید از جمعه آغاز می‌شد، درست شروع نکرده‌اند. ایشان می‌داند که کامل شدن بدر ماه در شب سیزدهم رخ نمی‌دهد؛ بلکه بعد از گذشتن چهارده روز از آغاز ماه بدر کامل می‌شود و گزارش لوط بهترین شاهد برای اوست که بدر ماه در شبی کامل می‌شود که ماه در آن شب آغاز شده است. پس چرا امروز؛ گزارش شما متناقض شده و شب‌های بدر را سه شب می‌دانید در حالی که شب پانزدهم و شانزدهم ماه؛ شب‌های بدر کاملند؟ نرم افزارهای سازمان امریکایی ناسا در مورد منزلگاه‌های ماه بر این امر تأکید دارد و ثابت می‌کند شب های بدر دو شب هستند و قبل و بعد این دو شب ماه ناقص است و این چیزی است که تمامی امت‌های بشر؛ نسل بعد نسل شاهد آن هستند.
ای مرد ! از پروردگارت بترس. قسم به خداوند آسمان‌ها و زمین و آنچه که مابین آنهاست؛ قسم به پروردگار عرش عظیم که خورشید به ماه رسیده (ادراک) و هلال قبل از کسوف متولد شده است و خورشید در حالی با ماه مقارن می‌شود که هلال از قبل متولد شده است. به خداوند بزرگ سوگند؛ من این سخنان را از جانب خود نمی گویم؛ بلکه چندین سال است که پروردگار به من امر نموده تا درباره ادراک ماه توسط خورشید و تولد هلال ماه قبل از کسوف و اجتماع خورشید با ماه در زمانی که هلال از قبل متولد شده است؛ به بشریت هشدار دهم. چندبار است که ما اعلان و بر روی رؤیت هلال ماه درآغاز فلان ماه تأکید می‌کنیم در حالی که علمای نجوم بر اساس داشته‌های علمیشان معتقدند چون هلال قبل از خورشید غروب می‌کند؛ قابل رؤیت نیست. ولی برای همه روشن م‌ شود که رؤیت هلال ماهی که ازنظر علمای نجوم ناممکن است (هلال مستحیل ) به اثبات رسیده و ناصر محمد یمانی درست گفته است. ما ده سال است که برای دانشمندان نجوم حجت می‌آوریم و همچنان برای تو و آنها به آوردن حجت حق ادامه می‌دهیم.
بدانید که نه تنها تأثیر سیاره عذاب بر حرکت ماه آغاز شده بلکه کشمکش بین سیاره زمین و سیاره عذاب نیز بر سر ماه آغاز شده است. این تلاش برای دستیابی به ماه همین الان در کره ما جریان دارد؛ چون از یک طرف سیاره عذاب ماه را به سمت خود می‌کشد واز طرف دیگر سیاره زمین با کشیدن ماه به سوی خود از آن دفاع می‌کند و این نشانه‌ای از نشانه‌های بزرگ ساعت است. ولی همان طور که خداوند دیده بصیرت دانشمندان نجوم را نسبت به دیدن بیان حق قرآن عظیم کور کرده است؛ به همین ترتیب باعث شده نشانه‌ی کیهانی روشن و واضحی که در برابر دیدگان ناظرین است را هم نتوانند ببینند.
حال که فتوا می‌دهی که ماه در شب یکشنبه کامل نبوده اما با چشم غیرمسلح این امرقابل درک نیست؛ پس اگر تصویری از ماه دارید که با تلسکوپ بزرگ و در آخر شب یکشنبه گرفته شده است؛ آن را بگذارید و با برهان روشن و واضح به ما فتوا دهید که ماه به بدر کامل نرسیده است. اما مشکلی نیست جناب لوط؛ می‌بینیم که از گفتگو فرار می‌کنی و در نفست خبری هست که خداوند آن را بهتر می‌داند ، تو می‌خواهی برای هفته، شش روز قائل شوی و این باعث برهم زدن منازل ماه و سنوات و حساب در کتاب خداوند است. درهرحال این امر نزدیک شده و خواهی دانست که ناصر محمد یمانی راست می‌گوید.
ای مرد! خداوند با انتفاخ اهله در منازل نورانی ماه، دلیلی روشن قرار داده است برای همین هم محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم فرموده است:
[مِنِ اقْتِرَابِ السَّاعَةِ انْتِفَاخُ الأَهِلَّةِ، وأَنْ يُرَى الْهِلاَلُ لليلة، فَيُقَالُ: هو ابن لَيْلَتَيْنِ]
صدق عليه الصلاة والسلام.
[از نشانه های نزدیکی ساعت (قیامت ) انتفاخ (بزرگ شدن ) هلال‌ها ست و هلال شب اول دیده می‌شود و گفته می‌شود که دو شبه است ]
مردم می‌بینند که اندازه هلال ماه در شب اول بزرگ شده است و باعث دهشتشان می‌شود؛ اما دانشمندان نجوم هم چنان بر قوانین نجومی که قبل از انتفاخ الاهله و وقوع ادراک کاربرد داشته اند، اصرار می‌کنند و باعث گمراهی خود و امتشان شده و این نشانه کیهانی واضح و روشن را نادیده می‌گیرند.
ای مرد؛ ما فاطمه الزهراء را نماینده خود برای گفتگو با تو قرار نداده‌ایم؛ به پایگاه بیا و آنچه که در چنته داری نشان بده. اگر هنوزحقیقت ادراک برایت روشن نیست؛ حرجی نیست؛ عجله نکن و وقت بیشتری برای خود درنظربگیر ولی فتاوی تو از راه فاطمة الزهراء به دست ما می‌رسد و نباید این انصاریه فتاوی لوط بوناطیرو را که از پشت پرده صادر می‌شوند؛ انتقال دهد. بلکه باید به وی بگوید:" لوط بیا و خودت فتواهایت را بگذار تا گفتگو بین تو امام انجام شود و یا تو برای او حجت بیاوری و یا او در برابر تو حجت بیاورد".
مهدی منتظر ناصر محمد یمانی به مردم فتوا می‌دهد که بدانند ماه تحت تأثیر سیاره عذاب قرار گرفته است؛ماه تحت تأثیر است ؛ ماه تحت تاثیراست.
دانشمندان نجوم؛ محاسبات خود را کنار گذاشته و خود را مکلف کنید تا از نو مراقب حرکات ماه باشید. دست از علم قدیمی نجومتان بر دارید؛ چون علم نجوم جز در مورد تاریخ کسوف و خسوف؛ در باقی موارد دستخوش تغییر شده است و اختلال در حرکت ذاتی ماه به علت نزدیک شدن سیاره عذاب است. زمین و سیاره عذاب همچنان بر سر حرکت ماه در مسیر فلکی مشخص شده‌اش جدال دارند و هم‌چنان سیاره زمین و سیاره عذاب بر سر ماه کشمکش دارند و ماه میدان مبارزه آنها با یک‌دیگر است.
تکرار کرده و می‌گوییم: اگر دانشمند نجوم لوط گفتگو را به این دلیل که می‌خواهد منازل ماه را در ماه‌های آتی تحت نظر بگیرد؛ گفتگو را به تأخیر می‌اندازد تا در حق خود ظلم نکرده باشد
و مصرّ است که سخنش حق باشد؛ مشکلی در این امر نیست. اما نمی‌شود از پشت صحنه فتوا صادر کرد عزیز من. در ضمن بر توست که از بیان ما در مورد "سرّ خلق الكون من الكتاب المكنون" و اینکه پیش از این وضع چگونه بوده است با خبر شوی تا بدانی ناصر محمد یمانی جاهل نیست.
وسلام على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين..


أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــ


من أسرار الكتــــــاب المكنـون لنشأة الكــــــــــون..

اقتباس المشاركة 172030 من موضوع عاجل: ردّ الإمام المهدي إلى العالِم الفلكيّ الدكتور لوط بوناطيرو المكرم والمحترم..


- 3 -

[ لمتابعة رابط المشـــاركة الأصلية للبيـــان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=172027

الإمام ناصر محمد اليماني
14 - 03 - 1436 هـ
05 - 01 - 2015 مـ
06:37 صباحاً
ــــــــــــــــــ



ردّ الإمام المهديّ إلى العالِم الفلكي لوط بوناطيرو المحترم عن ليالي بدر التمام لربيع الأول ليلة الأحد كما يلي في الصورة وليلة الإثنين ..





بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمرسلين وآله الطيّبين وجميع المؤمنين في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..


ويا أيها العالِم الفلكي لوط بوناطيرو المحترم، هيا تجرّأ للحوار فلم نوكِّل الأنصارية فاطمة الزهراء بحوارك فاتّقِ الله وانطق بالحقِّ فماذا بعد الحقّ إلا الضلال؟ وإنّي أراك بدأت تغالط في الحقّ من بعد ما تبيّن لك أنّه الحقّ فانظر لفتواك بالباطل كما يلي:
اقتباس المشاركة :
منذ القدم معروف ان الابدار يكون يوم 13 و 14 و 15 و تسمى بالايام البيض.
انتهى الاقتباس
انتهى الاقتباس من فتوى لوط.

وهيهات هيهات، فوالله ما نطقتَ بالحقِّ بل ليلة إبدار التمام ليلتان فقط؛ يكون البدر فيهما بدر التمام للناظرين، وهنّ ليلة الخامس عشر وليلة السادس عشر فقط فقط، ولسوف نذكِّرك بتقريرك الحقّ من قبل المغالطة، ألم تُفتِ أنّ كثيراً من علماء الفلك أضلّوا الأمّة وقلتَ بنفسك أنّ قمر بدر التمام لرمضان عام 1430 اكتمل ليلة الجمعة، وقلتَ فهذا يدل قطعاً أنّ غرّة صيام رمضان هي الجمعة؟ ولسوف نذكرك بتقريرك كما يلي بقلم الدكتور لوط بوناطيرو كما يلي:
اقتباس المشاركة :
أولا أشير إلى أنّ بعض الفلكيين أضلوا الأمة '' قُلْ هَلْ يَسْتَويِ الذينَ يَعْلَمُونَ وَالذينَ لاَ يَعْلَمُونَ''.
انتهى الاقتباس
اقتباس المشاركة :
أصبح جليًا لدى الجميع اليوم، أنه في ليلة الثالث إلى الرابع سبتمبر-أيلول 2009، اكتمل ضوء القمر بحسب الصورة الملتقطة والمرفقة، التي تشير بوضوح إلى انقضاء النصف الأول من شهر رمضان الكريم، في وقت لم يصم عدد كبير من البلدان الإسلامية إلا ثلاثة عشر يوما ما يدل قطعا على أنهم لم يبدأوا الصوم في اليوم الصحيح أي يوم الجمعة 21 أغسطس-آب 2009.من جهة أخرى، جل علماء الفلك المعاصرين لا يتحكمون في حسابات التقويم القمري الهجري، وعليه عملا بقوله تعالي:''خَيرُ الخَطَاءُونَ التَوَابُونَ''
انتهى الاقتباس
انتهى تقرير الدكتور بوناطيرو.

ولكنّك رجعت عن توبتك إلى قافلة علماء الفلك الذين لا يزالون تأخذهم العزّة بالإثم، فتذكّر تقريرك أعلاه الذي تفتي فيه كما يلي:
اقتباس المشاركة :
أصبح جليًا لدى الجميع اليوم، أنه في ليلة الثالث إلى الرابع سبتمبر-أيلول 2009، اكتمل ضوء القمر بحسب الصورة الملتقطة والمرفقة، التي تشير بوضوح إلى انقضاء النصف الأول من شهر رمضان الكريم، في وقت لم يصم عدد كبير من البلدان الإسلامية إلا ثلاثة عشر يوما ما يدل قطعا على أنهم لم يبدأوا الصوم في اليوم الصحيح أي يوم الجمعة 21 أغسطس-آب 2009.
انتهى الاقتباس
انتهى.

ونستنبط ما يقصده الدكتور لوط بوناطيرو أنّ الإبدار ليلتان وأنّه انقضى النصف الأول لشهر رمضان بدءًا من غرّته الحقّ الجمعة، ويتبيّن لكم ما يقصده لوط ويفتي أنّه فات على الصائمين يومٌ لم يصوموه وهو يوم الجمعة كون بدر التمام حدث ليلة الجمعة. فانظروا إلى فتوى بوناطيرو يقول: بما أنّ القمر البدر اكتمل ولم يصُم المسلمون إلا ثلاثة عشر يوماً فهذا يعني أنهم لم يبدأوا الصوم في اليوم الصحيح يوم الجمعة، كونه يعلم أنّ ليلة اكتمال البدر لا تحدث ليلة الثالث عشر؛ بل بعد مرور أربعة عشر يوماً من غرّة الشهر، فتقرير لوط على نفسه خير شاهدٍ أنّ القمر البدر يأتي موافقاً نفس ليلة غرّة الشهر. فلماذا اليوم تبدأ بالتناقض في تقاريرك فتجعل ليالي الإبدار ثلاثاً وهما ليلتان ليلة الخامس عشر وليلة السادس عشر؟ بل تؤكد ذلك وكالة ناسا الأمريكية في برنامجها لمنازل القمر فتثبت أنّ ليالي الإبدار ليلتان فقط وقبلهما يكون ناقصاً وبعدهما يكون ناقصاً، وهذا ما تراه أعين الناظرين من أمم البشر أمّة بعد أمّةٍ.

وكذلك يا رجل اتّق الله ربّك، وأقسم بالله العظيم ربّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم أنّ الشمس أدركت القمر فولِد الهلال من قبل الكسوف فاجتمعت به الشمس وقد هو هلالاً، وأقسم بالله العظيم ما قلتُ ذلك عن أمري بل بأمرٍ من ربّي منذ عددٍ من السنين بأنْ أُنذرَ البشر أنّ الشمس أدركت القمر فولِد الهلال من قبل الكسوف فاجتمعت به الشمس وقد هو هلالاً. وكم من مرةٍ نعلن فيها تأكيد رؤية هلال الشهر الفلاني بينما كافة علماء الفلك ينفون رؤيته نظراً لغروبه قبل غروب الشمس حسب علمهم، ولكنه يتبيّن للجميع ثبوت رؤية هلال المستحيل، وصدق ناصر محمد اليماني. ولَكَم أقمنا الحجّة على كافة علماء الفلك على مدار عشر سنواتٍ مضت ولا نزال نقيم الحجّة عليك وعليهم بالحقِّ.

واعلموا أنّ كوكب العذاب بدأ يؤثِّر فعليّاً على حركة القمر؛ بل بدأ التناوش بين كوكب العذاب وبين كوكب الأرض، والتناوش بالضبط يحدث الآن في القمر كون كوكب العذاب يجذب القمر من جانبٍ والأرض تدافع عن القمر وتجذبه من الجانب الآخر لتصديق شرطٍ من أشراط الساعة الكبرى، ولكن كما أعمى الله بصيرة علماء الفلك عن البيان الحقّ للقرآن العظيم كذلك أعمى الله بصيرتهم عن رؤية آية كونيّة ظاهرةٍ وباهرةٍ للناظرين.

وما دمتَ تفتي أنّ القمر ليلة الأحد لا تميّزه أعين الناظرين بأنّه لا يزال ناقصاً، فلو أنّك قمت بتصوير القمر بالمجهر المكبِّر نهاية ليلة الأحد فتأتينا بالبرهان المبين أنّه لم يصِل إلى بدر التمام. ولكن لا مشكلة يا لوط وأراك متهرِّباً من الحوار وأرى في نفسك خبراً آتٍ الله أعلم بما في نفسك؛ بل تريد أن تجعل أيام الأسبوع ستة أيامٍ فقط وهنا تلخبط منازل القمر وعدد السنين والحساب في الكتاب، وعلى كل حالٍ لقد اقترب الأمر ولسوف تعلم أنّ ناصر محمد اليماني لمن الصادقين.

ويا رجل، لقد جعل الله البرهان المبين في منازل النور في القمر بانتفاخ الأهلّة، ولذلك قال محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم: [مِنِ اقْتِرَابِ السَّاعَةِ انْتِفَاخُ الأَهِلَّةِ، وأَنْ يُرَى الْهِلاَلُ لليلة، فَيُقَالُ: هو ابن لَيْلَتَيْنِ] صدق عليه الصلاة والسلام.

وها هم الناس يرون الهلال منتفخاً في ليلته الأولى ويدهشهم الأمر ولكنّ علماء الفلك لا يزالون مُصِرّين على قواعدهم الفلكيّة القديمة من قبل حدث انتفاخ الأهلّة والإدراك وأضلّوا أنفسهم وأضلّوا أمّتهم عن آيةٍ كونيّةٍ ظاهرةٍ وباهرةٍ.

ويا رجل إنّنا لم نُوكِّل (فاطمة الزهراء) بحوارك! بل تعالَ إلى الموقع وادلُ بدلوك، فإن كنتَ لا تزال تتقصّى حقيقة الإدراك فلا حرجَ عليك ولا تثريب فخذ وقتك، ولكن تأتينا فتاوى عن طريق (فاطمة الزهراء) وليس من المفروض أن تأتيَ هي للأنصار بفتاوى لوط بوناطيرو من وراء الستار بل تقولُ له: "تعال يا لوط وألقِ بفتواك بنفسك حتى يتمّ الحوار بينك وبين الإمام فتقيم عليه الحجّة أو يقيم عليك الحجّة".

وكذلك يفتي البشرَ المهديُّ المنتظَر ناصر محمد اليماني أن يعلموا أنّ التّناوش لكوكب العذاب بدأ في القمر بدأ في القمر بدأ في القمر، فراجعوا حساباتكم يا معشر علماء الفلك وكلّفوا أنفسكم بمراقبة حركات القمر من جديدٍ، ودعوا الاعتصام بعلم الفلك القديم كونه قد اختلّ إلا في تاريخ الخسوف والكسوف؛ بل الاختلال في حركة القمر الذاتيّة بسبب اقتراب كوكب العذاب. ولا يزال الصراع بين الأرض وكوكب العذاب على حركة جريان القمر في فلكه المعلوم ولا تزال المعركة مستمرةٌ عن بعدٍ بين كوكب الأرض وكوكب العذاب، وحلبة الصراع في القمر.

ونكرر ونقول: فإن كان تأخّر العالِم الفلكي لوط عن الحوار هو من حرصه أن لا يحكم إلا بالحقِّ ويريد التحرّي لحركة القمر شهراً بعد شهرٍ فلا حرج عليه أن يتحرّى حتى لا يظلم نفسه، ولكن ليس بإصدار فتاوى من وراء الكواليس حبيبي في الله. وكذلك عليك أن تطّلع على بيان (سرّ خلق الكون من الكتاب المكنون) وكيف كان من قبل أن يكون حتى تعلم أنّ ناصر محمد اليماني ليس من الجاهلين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
___________

من أسرار الكتــــــاب المكنـون لنشأة الكــــــــــون..
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?5182