الإمام ناصر محمد اليماني
07 - ربیع ألأول - 1436 هـ
29 - 12 - 2014 مـ
۸-دی-۱۳۹۳ه.ش
09:30 صباحاً
ــــــــــــــــــ
فوری: پاسخ امام مهدی به دانشمند گرامی و محترم نجوم دکتر لوط بوناطیرو..
بسم الله الرحمن الرحيم
اطلاع امام مهدی ازگفتگوی انصار پیرامون منازل ماه در ربیع الأول سال ۱۴۳۶ه ...
به دکتر عزیز لوط بوناطیرو قول میدهیم که به حق برایش حجت بیاوریم تا یا تسلیم حق گردد و یا غرور او را به گناه بکشاند؛ چرا که میخواهد ثابت کند تعداد روزهای هفته شش روز است و روز هفتمی وجود ندارد!
ای مرد! اینگونه نیست؛ آفرینش و خلقت در خلال شش روز انجام شد و از روز هفتم زمان و حساب آغاز گردید؛ شما نمیتوانید آغاز زمان را در مدت شش روز خلقت به حساب بیاوری؛ خلقت و آفرینش در طی شش روز و قبل از آغاز محاسبات زمانی صورت گرفته است. درطی شش روز خلقت و تکوین عالم درست به اندازهى نياز تقاضا كنندگان { سَوَاءً لِّلسَّائِلِينَ }انجام و خاتمه یافته و بلافاصله بعد از شش روز؛ هفتمین روز که آغاز محاسبات زمان و آغاز تقویم میباشد، فرا رسیده است.
اما اگر بنا باشد طبق محاسبات دکتر لوط بوناطیرو که معتقد است ایام هفته، شش روز است؛ حساب کنیم؛ باید در جواب ایشان حجت حق آورد و گفت: عزیز من؛ پس به این ترتیب شما تنها پنج روز برای تکوین عالم قائلی و آغاز "زمان" را از روز ششم حساب میکنی؟هیهات هیهات، تو با مهدی منتظر حق پروردگار مجادله میکنی و از آیات محکم قرآن برایت حجت آورده و میگویم: بر طبق کتاب خداوند، تکوین کیهان در عرض شش روز به انجام رسید و سپس "زمان" از تاریخ روز هفتم آغاز شد. درهر صورت به نامگذاری ایام هفته کاری نداریم؛ اما مهم این است که تعداد روزهای هفته؛ هفت روز است. اما دکتر عزیز ما لوط بوناطیرو میخواهد تنها شش روز برای هفته قائل شود. او میخواهد از راه خلل ادراک به این نتیجه رسیده و بگوید:" مگر نمیبینید کامل شدن ربع اول ماه فقط درعرض شش روز صورت میٰگیرد؟". اما ما میگوییم: صبر کن دکتر؛ بعد از گذشتن شش روز؛ ماه وارد مرحله تکمیل شدن ربع اول میشود و بعد ازغروب آفتاب روز هفتم است که ربع ماه کاملا روشن میگردد و قطعاً بعد از گذشتن هفت روز ربع ماه کامل میشود؛ اما یک روز آن به علت در حالت ادراک بودن ماه، توسط بشر دیده نمیشود( و از قلم میافتد).
عزیز من دکتر لوط بوناطیرو! این امر ( ظهور مهدی منتظر ) بسیار مهم و خطیر است و فتوای ما درباره ادراک مانند قطرهای در دریای علم است. فکر نکن ما تنها با نشانهی ادراک برای مردمان حجت میآوریم؛ پس از جاهلان مباش. چون از فتوای بوناطیرو بوی رد کردن ادراک در ابتدای ماه ربیع الأول سال ۱۴۳۶ به مشامم میرسد؛ پس میگذاریم ماه بین ما حکمیت کند و منتظر شب یکشنبه و غروب آفتاب روز شنبه میمانیم. یکشنبه اولین شب از شبهای بدر ربیع الأول است و آن شب یکشنبه؛ بعد از غروب آفتاب شنبه است .
ای مرد! خواهید دید شب یکشنبه به حق اولین شب از شبهای بدر ربیع الأول است. بعد غروب آفتاب روز شنبه؛ یکشنبه آغاز میشود و در خلال آن بدر اول ربیع الأول کامل خواهد شد و سپس غروب بدر اول بر حسب این فرموده خداوند تعالی خواهد بود:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ (۳۲) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (۳۳) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (۳۴) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (۳۵) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (۳۶) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (۳۷)} صدق الله العظيم [المدثر].
و این موضوع به دلیل روی دادن ادراک است که شما از آن بیخبرید. ای جماعت انصار! وقتی دیدید که غروب بدراول ماه تا زمان آغاز سپیده دم به تأخیر افتاد؛ عجله نکنید. با اینکه ماه در اولین شب بدر است (و باید پیش از سپیده دم و نزدیک اذان صبح غروب کند) اما این بی شک و تردید، دلیل بیشتری برای اثبات ادراک ماه خواهد بود. در هر صورت ماه در شب اول بدر در ربیع الاول، در ساعت شش و شانزده دقیقه در دریا درالحدیده و در دریای عدن از چشم ناظران پنهان خواهد شد و ماه در افق هم سطح دریا که افق درست و حق غروب است پنهان خواهد شد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ (۳۲) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (۳۳) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (۳۴) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (۳۵) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (۳۶) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (۳۷)} صدق الله العظيم [المدثر].
عزیز من لوط بوناطیرو؛ از تو تعجب میکنم! چگونه ممکن است شما شاهد باشید بدر اول ماه ربیع الاول در شب یکشنبه رخ میدهد؛ درحالی که بر اساس محاسبات شما درمورد اول ماه، روز سه شنبه تنها ۱۲ روز از آغاز ربیع الاول گذشته است. هیچ یک از شما برای اعلام اینکه سه شنبه اول ربیع الاول است، درخور ملامت نیستید؛ ولی وقتی میبینید در اطلاعات دقیق و مسلم علم نجوم اختلال ایجاد شده و ماه زودتر از زمان محاسبات نجومی به بدر کامل میرسد؛ دهشت نمیکنید. این کارمستحق سرزنش و ملامت است. پیش از این دکتر به خاطر کامل شدن زود هنگام بدر ماه و در حالی که تنها ۱۳روز از آغاز ماه –بر اساس اثبات رؤیت هلال-گذشته بود؛ دهشت میکرد. اما دکتر عزیز؛ بدر اول ماه ربیع الاول سال ۱۴۳۶ه. در حالی کامل خواهد شد که تنها ۱۲ روز از آغاز آن گذشته است! آیا این از بدر زود هنگام سیزده روزه عجیبتر نیست؟ یا شاید دکتر لوط بوناطیرو انکار میکند که کامل شدن بدر ماه در عرض روز۱۳ و ۱۴ ماه و قبل از رسیدن نیمه ماه -بر حسب محاسبات بشر- او را متعجب و مبهوت کرده بود؛ چون که هم او -از قبل -میداند و هم تمام مردم میدانند که از آغاز ماه جدید باید ۱۴ روز( نصف ماه) بگذرد تا بدر اول کامل گردد؛ یعنی شب کامل شدن اولین بدر ماه؛ نیمه ماه است. این بهت به حدی بود که مسلمات علم نجوم برایش زیر سؤال رفته بود، لذا برای علمای نجوم مطلبی بسیار بلیغ (رسا ) نوشت. خبر را به نوشتار خود ایشان میسپاریم ؛ دکترعزیز لوط بوناطیر علمای نجوم را مخاطب قرار داده ودر نزد علمای نجوم بیان بلیغی به شرح زیر ارائه نمود:
07 - ربیع ألأول - 1436 هـ
29 - 12 - 2014 مـ
۸-دی-۱۳۹۳ه.ش
09:30 صباحاً
ــــــــــــــــــ
فوری: پاسخ امام مهدی به دانشمند گرامی و محترم نجوم دکتر لوط بوناطیرو..
بسم الله الرحمن الرحيم
اطلاع امام مهدی ازگفتگوی انصار پیرامون منازل ماه در ربیع الأول سال ۱۴۳۶ه ...
به دکتر عزیز لوط بوناطیرو قول میدهیم که به حق برایش حجت بیاوریم تا یا تسلیم حق گردد و یا غرور او را به گناه بکشاند؛ چرا که میخواهد ثابت کند تعداد روزهای هفته شش روز است و روز هفتمی وجود ندارد!
ای مرد! اینگونه نیست؛ آفرینش و خلقت در خلال شش روز انجام شد و از روز هفتم زمان و حساب آغاز گردید؛ شما نمیتوانید آغاز زمان را در مدت شش روز خلقت به حساب بیاوری؛ خلقت و آفرینش در طی شش روز و قبل از آغاز محاسبات زمانی صورت گرفته است. درطی شش روز خلقت و تکوین عالم درست به اندازهى نياز تقاضا كنندگان { سَوَاءً لِّلسَّائِلِينَ }انجام و خاتمه یافته و بلافاصله بعد از شش روز؛ هفتمین روز که آغاز محاسبات زمان و آغاز تقویم میباشد، فرا رسیده است.
اما اگر بنا باشد طبق محاسبات دکتر لوط بوناطیرو که معتقد است ایام هفته، شش روز است؛ حساب کنیم؛ باید در جواب ایشان حجت حق آورد و گفت: عزیز من؛ پس به این ترتیب شما تنها پنج روز برای تکوین عالم قائلی و آغاز "زمان" را از روز ششم حساب میکنی؟هیهات هیهات، تو با مهدی منتظر حق پروردگار مجادله میکنی و از آیات محکم قرآن برایت حجت آورده و میگویم: بر طبق کتاب خداوند، تکوین کیهان در عرض شش روز به انجام رسید و سپس "زمان" از تاریخ روز هفتم آغاز شد. درهر صورت به نامگذاری ایام هفته کاری نداریم؛ اما مهم این است که تعداد روزهای هفته؛ هفت روز است. اما دکتر عزیز ما لوط بوناطیرو میخواهد تنها شش روز برای هفته قائل شود. او میخواهد از راه خلل ادراک به این نتیجه رسیده و بگوید:" مگر نمیبینید کامل شدن ربع اول ماه فقط درعرض شش روز صورت میٰگیرد؟". اما ما میگوییم: صبر کن دکتر؛ بعد از گذشتن شش روز؛ ماه وارد مرحله تکمیل شدن ربع اول میشود و بعد ازغروب آفتاب روز هفتم است که ربع ماه کاملا روشن میگردد و قطعاً بعد از گذشتن هفت روز ربع ماه کامل میشود؛ اما یک روز آن به علت در حالت ادراک بودن ماه، توسط بشر دیده نمیشود( و از قلم میافتد).
عزیز من دکتر لوط بوناطیرو! این امر ( ظهور مهدی منتظر ) بسیار مهم و خطیر است و فتوای ما درباره ادراک مانند قطرهای در دریای علم است. فکر نکن ما تنها با نشانهی ادراک برای مردمان حجت میآوریم؛ پس از جاهلان مباش. چون از فتوای بوناطیرو بوی رد کردن ادراک در ابتدای ماه ربیع الأول سال ۱۴۳۶ به مشامم میرسد؛ پس میگذاریم ماه بین ما حکمیت کند و منتظر شب یکشنبه و غروب آفتاب روز شنبه میمانیم. یکشنبه اولین شب از شبهای بدر ربیع الأول است و آن شب یکشنبه؛ بعد از غروب آفتاب شنبه است .
ای مرد! خواهید دید شب یکشنبه به حق اولین شب از شبهای بدر ربیع الأول است. بعد غروب آفتاب روز شنبه؛ یکشنبه آغاز میشود و در خلال آن بدر اول ربیع الأول کامل خواهد شد و سپس غروب بدر اول بر حسب این فرموده خداوند تعالی خواهد بود:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ (۳۲) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (۳۳) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (۳۴) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (۳۵) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (۳۶) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (۳۷)} صدق الله العظيم [المدثر].
و این موضوع به دلیل روی دادن ادراک است که شما از آن بیخبرید. ای جماعت انصار! وقتی دیدید که غروب بدراول ماه تا زمان آغاز سپیده دم به تأخیر افتاد؛ عجله نکنید. با اینکه ماه در اولین شب بدر است (و باید پیش از سپیده دم و نزدیک اذان صبح غروب کند) اما این بی شک و تردید، دلیل بیشتری برای اثبات ادراک ماه خواهد بود. در هر صورت ماه در شب اول بدر در ربیع الاول، در ساعت شش و شانزده دقیقه در دریا درالحدیده و در دریای عدن از چشم ناظران پنهان خواهد شد و ماه در افق هم سطح دریا که افق درست و حق غروب است پنهان خواهد شد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ (۳۲) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (۳۳) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (۳۴) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (۳۵) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (۳۶) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (۳۷)} صدق الله العظيم [المدثر].
عزیز من لوط بوناطیرو؛ از تو تعجب میکنم! چگونه ممکن است شما شاهد باشید بدر اول ماه ربیع الاول در شب یکشنبه رخ میدهد؛ درحالی که بر اساس محاسبات شما درمورد اول ماه، روز سه شنبه تنها ۱۲ روز از آغاز ربیع الاول گذشته است. هیچ یک از شما برای اعلام اینکه سه شنبه اول ربیع الاول است، درخور ملامت نیستید؛ ولی وقتی میبینید در اطلاعات دقیق و مسلم علم نجوم اختلال ایجاد شده و ماه زودتر از زمان محاسبات نجومی به بدر کامل میرسد؛ دهشت نمیکنید. این کارمستحق سرزنش و ملامت است. پیش از این دکتر به خاطر کامل شدن زود هنگام بدر ماه و در حالی که تنها ۱۳روز از آغاز ماه –بر اساس اثبات رؤیت هلال-گذشته بود؛ دهشت میکرد. اما دکتر عزیز؛ بدر اول ماه ربیع الاول سال ۱۴۳۶ه. در حالی کامل خواهد شد که تنها ۱۲ روز از آغاز آن گذشته است! آیا این از بدر زود هنگام سیزده روزه عجیبتر نیست؟ یا شاید دکتر لوط بوناطیرو انکار میکند که کامل شدن بدر ماه در عرض روز۱۳ و ۱۴ ماه و قبل از رسیدن نیمه ماه -بر حسب محاسبات بشر- او را متعجب و مبهوت کرده بود؛ چون که هم او -از قبل -میداند و هم تمام مردم میدانند که از آغاز ماه جدید باید ۱۴ روز( نصف ماه) بگذرد تا بدر اول کامل گردد؛ یعنی شب کامل شدن اولین بدر ماه؛ نیمه ماه است. این بهت به حدی بود که مسلمات علم نجوم برایش زیر سؤال رفته بود، لذا برای علمای نجوم مطلبی بسیار بلیغ (رسا ) نوشت. خبر را به نوشتار خود ایشان میسپاریم ؛ دکترعزیز لوط بوناطیر علمای نجوم را مخاطب قرار داده ودر نزد علمای نجوم بیان بلیغی به شرح زیر ارائه نمود:
پایان نقل قول.
از خلال فتوای دکتر لوط بوناطیر خواهید دانست که نزد تمام علمای نجوم مشخص است که شب نیمه ماه؛ اولین شب کامل شدن بدر ماه است. بر این اساس میبینید که لوط بوناطیر فتوا میدهد که :
بیان دکتر در لینک زیر وجود داشت:
http://www.peyamner.com/details.aspx?l=2&id=143198
پس چرا بعد از اعتراف به حقیقت؛ پاک شد؟ ای علمای عزیز علم نجوم شما را چه میشود؟ این امر بسیار مهم و خطیر است! والله والله والله که نشانهی ادراک تنها برای هشدار دادن به بشریت درمورد عبور سیارهای که آن را سیاره دهم مینامید. من شعر برایتان نمیخوانم وداستان سرایی نمیکنم.این بیان حق ذکر-قرآن- خداوند است. ای خردمندان آیا نمیخواهید قبل از پیشی گرفتن شب از روز تقوا پیشه کنید؟
وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
از خلال فتوای دکتر لوط بوناطیر خواهید دانست که نزد تمام علمای نجوم مشخص است که شب نیمه ماه؛ اولین شب کامل شدن بدر ماه است. بر این اساس میبینید که لوط بوناطیر فتوا میدهد که :
http://www.peyamner.com/details.aspx?l=2&id=143198
پس چرا بعد از اعتراف به حقیقت؛ پاک شد؟ ای علمای عزیز علم نجوم شما را چه میشود؟ این امر بسیار مهم و خطیر است! والله والله والله که نشانهی ادراک تنها برای هشدار دادن به بشریت درمورد عبور سیارهای که آن را سیاره دهم مینامید. من شعر برایتان نمیخوانم وداستان سرایی نمیکنم.این بیان حق ذکر-قرآن- خداوند است. ای خردمندان آیا نمیخواهید قبل از پیشی گرفتن شب از روز تقوا پیشه کنید؟
وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
اقتباس المشاركة 171304 من موضوع عاجل: ردّ الإمام المهدي إلى العالِم الفلكيّ الدكتور لوط بوناطيرو المكرم والمحترم..
- 1 -
[ لمتابعة رابط المشـــاركة الأصلية للبيـــان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=171294
الإمام ناصر محمد اليماني
07 - 03 - 1436 هـ
29 - 12 - 2014 مـ
09:30 صباحاً
ــــــــــــــــــ
عــــــــاجل:
ردّ الإمام المهدي إلى العالِم الفلكيّ الدكتور لوط بوناطيرو المكرم والمحترم ..
بسم الله الرحمن الرحيم
تسجيل متابعةِ الإمام المهديّ لحوار الأنصار حول منازل القمر لشهر ربيع الأول لعامكم هذا 1436..
وأعدُ حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو أن أقيم عليه الحجّة بالحقّ حتى يسلّم للحقّ تسليماً أو تأخذه العزّة بالإثم كونه يريد أن يثبت أنّ عدد أيام الأسبوع ستة أيامٍ وأنّه لا وجود ليوم السبت!
ويا رجل، بل عدد أيام الخلق هو في خلال عدد ستة أيامٍ؛ واليوم السابع ابتدأ الزمن والحساب، فلا ولن تستطيع أن تُدخل حساب الزمن بأحد الأيام الستة للخلق كونها ستة أيامِ خلق التّكوين من قبل بدْءِ الحساب الزمنيّ، كون أيام التكوين انقضت في ستة أيامٍ سواءً للسائلين فمن ثمّ ابتدأ حساب الزمن من اليوم الذي يلي الستة أيامٍ مباشرةً.
ولكن لو نقوم بتطبيق حساب الدكتور لوط بوناطيرو بأنّ عدد أيام الأسبوع ليس إلا ستة أيامٍ فقط في الحساب فمن ثمّ نقيم عليك الحجّة بالحقّ ونقول: فهل جعلت أيام التكوين خمسة أيامٍ فقط حبيبي في الله فمن ثمّ ابتدأ الزمن من اليوم السادس في حسابك؟ وهيهات هيهات؛ ولكنك تجادل المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّك ولسوف أقيم عليك الحجّة من محكم القرآن العظيم ونقول لك: إنّ عدد أيام التكوين للكون ستة أيامٍ في الكتاب، فمن ثمّ ابتدأ الزمن تاريخ اليوم السابع.
وعلى كل حالٍ ما علينا من التسميات لأيام الأسبوع؛ بل الأهم أنّ عدد أيام الأسبوع هي سبعة أيامٍ، ولكن حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو يريد أن يجعل بيان أيام الأسبوع ستة أيامٍ فقط، ويريد أن يستغل حبيبي لوط خلل الإدراك فيقول:
ولكننا نقول: مهلاً مهلاً يا دكتور، بل بعد مضي ستة أيامٍ يبدأ القمر في مرحلة التربيع الأول منزلة كاملة فتنقضي بعد غروب شمس اليوم السابع، وإنما صار بعد ستة أيام يكتمل التربيع ذلك بسبب الإدراك كونه انقضت منزلةٌ من منازل الشهر والقمر في حالة إدراكٍ.
ويا حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو، إنّ الأمر جَلَلٌ وما فتوانا في آية الإدراك إلا كمثل قطرةٍ في بحر العلم فلا تظنْ أنّ آية الإدراك هي الآية الوحيدة التي نجادل الناس بها، فلا تكن من الجاهلين. كوني أشمّ في فتوى بوناطيرو رائحة إنكار الإدراك في شهر ربيع الأول لعامكم هذا 1436، وهيهات هيهات يا دكتور لوط بوناطيرو المحترم ولسوف نترك القمر يحكم بيننا بالحقّ ليلة الأحد بعد غروب شمس السبت ليلة الأحد ليلة البدر الأول لشهر ربيع الأول؛ تلكم ليلة الأحد بعد غروب شمس السبت.
ويا رجل، بل ستجدون قمر ليلة البدر الأول لشهر ربيع الأول هو حقاً ليلة الأحد بعد غروب شمس يوم السبت تدخل ليلة الأحد الذي يكتمل خلالها البدر الأول لشهر ربيع الأول؛ بل كذلك سوف تجدون ميقات غروب البدر الأول يغرب في ميقات قول الله تعالى: {كَلَّا وَالْقَمَرِ (32) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (33) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (34) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (35) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (36) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (37)} صدق الله العظيم [المدثر].
كون هناك نقطة حدثِ الإدراك الذي لا تحيطون به علماً، فلا تستعجبوا يا معشر الأنصار حين تجدون ليلة البدر الأولى تأخّر غروب القمر فيها إلى بداية الظلّ برغم أنها أوّل ليالي الإبدار فذلك مزيدٌ من البرهان الحقّ بأنّ الشمس حقاً أدركت القمر لا شك ولا ريب. وعلى كل حالٍ سيختفي القمر البدر الأول لشهر ربيع الأول عن البصر للناظرين إلى البحر في الحديدة وبحر عدن في بدء الميقات المعلوم في محكم الكتاب. تصديقا لقول الله تعالى: {كَلَّا وَالْقَمَرِ (32) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (33) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (34) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (35) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (36) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (37)} صدق الله العظيم [المدثر].
ردّ الإمام المهدي إلى العالِم الفلكيّ الدكتور لوط بوناطيرو المكرم والمحترم ..
بسم الله الرحمن الرحيم
تسجيل متابعةِ الإمام المهديّ لحوار الأنصار حول منازل القمر لشهر ربيع الأول لعامكم هذا 1436..
وأعدُ حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو أن أقيم عليه الحجّة بالحقّ حتى يسلّم للحقّ تسليماً أو تأخذه العزّة بالإثم كونه يريد أن يثبت أنّ عدد أيام الأسبوع ستة أيامٍ وأنّه لا وجود ليوم السبت!
ويا رجل، بل عدد أيام الخلق هو في خلال عدد ستة أيامٍ؛ واليوم السابع ابتدأ الزمن والحساب، فلا ولن تستطيع أن تُدخل حساب الزمن بأحد الأيام الستة للخلق كونها ستة أيامِ خلق التّكوين من قبل بدْءِ الحساب الزمنيّ، كون أيام التكوين انقضت في ستة أيامٍ سواءً للسائلين فمن ثمّ ابتدأ حساب الزمن من اليوم الذي يلي الستة أيامٍ مباشرةً.
ولكن لو نقوم بتطبيق حساب الدكتور لوط بوناطيرو بأنّ عدد أيام الأسبوع ليس إلا ستة أيامٍ فقط في الحساب فمن ثمّ نقيم عليك الحجّة بالحقّ ونقول: فهل جعلت أيام التكوين خمسة أيامٍ فقط حبيبي في الله فمن ثمّ ابتدأ الزمن من اليوم السادس في حسابك؟ وهيهات هيهات؛ ولكنك تجادل المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّك ولسوف أقيم عليك الحجّة من محكم القرآن العظيم ونقول لك: إنّ عدد أيام التكوين للكون ستة أيامٍ في الكتاب، فمن ثمّ ابتدأ الزمن تاريخ اليوم السابع.
وعلى كل حالٍ ما علينا من التسميات لأيام الأسبوع؛ بل الأهم أنّ عدد أيام الأسبوع هي سبعة أيامٍ، ولكن حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو يريد أن يجعل بيان أيام الأسبوع ستة أيامٍ فقط، ويريد أن يستغل حبيبي لوط خلل الإدراك فيقول:
ويا حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو، إنّ الأمر جَلَلٌ وما فتوانا في آية الإدراك إلا كمثل قطرةٍ في بحر العلم فلا تظنْ أنّ آية الإدراك هي الآية الوحيدة التي نجادل الناس بها، فلا تكن من الجاهلين. كوني أشمّ في فتوى بوناطيرو رائحة إنكار الإدراك في شهر ربيع الأول لعامكم هذا 1436، وهيهات هيهات يا دكتور لوط بوناطيرو المحترم ولسوف نترك القمر يحكم بيننا بالحقّ ليلة الأحد بعد غروب شمس السبت ليلة الأحد ليلة البدر الأول لشهر ربيع الأول؛ تلكم ليلة الأحد بعد غروب شمس السبت.
ويا رجل، بل ستجدون قمر ليلة البدر الأول لشهر ربيع الأول هو حقاً ليلة الأحد بعد غروب شمس يوم السبت تدخل ليلة الأحد الذي يكتمل خلالها البدر الأول لشهر ربيع الأول؛ بل كذلك سوف تجدون ميقات غروب البدر الأول يغرب في ميقات قول الله تعالى: {كَلَّا وَالْقَمَرِ (32) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (33) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (34) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (35) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (36) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (37)} صدق الله العظيم [المدثر].
كون هناك نقطة حدثِ الإدراك الذي لا تحيطون به علماً، فلا تستعجبوا يا معشر الأنصار حين تجدون ليلة البدر الأولى تأخّر غروب القمر فيها إلى بداية الظلّ برغم أنها أوّل ليالي الإبدار فذلك مزيدٌ من البرهان الحقّ بأنّ الشمس حقاً أدركت القمر لا شك ولا ريب. وعلى كل حالٍ سيختفي القمر البدر الأول لشهر ربيع الأول عن البصر للناظرين إلى البحر في الحديدة وبحر عدن في بدء الميقات المعلوم في محكم الكتاب. تصديقا لقول الله تعالى: {كَلَّا وَالْقَمَرِ (32) وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ (33) وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ (34) إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ (35) نَذِيراً لِلْبَشَرِ (36) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ (37)} صدق الله العظيم [المدثر].
ويا عجبي منكم حبيبي في الله لوط بوناطيرو! فكيف أنّكم حتماً سوف تجدون قمر البدر الأول لشهر ربيع الأول جاء أول ليالي الإبدار ولم ينقضِ من شهر ربيع الأول سوى اثني عشر يوماً من غرّتكم الثلاثاء 1 ربيع الأول! ولا نلوم عليكم إذ جعلتموها الثلاثاء بل اللوم عدم دهشتكم حين تجدون أنّ معلوماتكم الفلكيّة المُسَلَّمَة والعلميّة بدأت تختل حتماً وتتفاجأون بما لم تكونوا تحتسبوا من إبدارٍ مبكرٍ للقمر! ولقد أخذت الدكتور الدهشةُ من قبل عن سبب الإبدار المبكر ليس إلا بعد انقضاء ثلاثة عشرَ يوماً من الشهر حسب ثبوت الهلال، وها هو الأعجب من ذلك يا دكتور أنّكم سوف تجدون اكتمال القمر البدر لشهر ربيع الأول لعامكم هذا 1436 قد اكتمل القمر البدر الأول ولم ينقضِ من شهر ربيع الأول سوى اثني عشر يوماً فقط! أليس ذلك هو أعجب من الإبدار بعد مضي ثلاثة عشر يوماً؟ أم إنّك تنكر يا دكتور لوط بوناطيرو انبهارك وتفاجأك بحدوث ليالي الإبدار من ثلاث عشرة إلى أربع عشرة من قبل ليلة النصف في حساب البشر كونك تعلم من قبل والبشر يعلمون أنّ ليلة النصف هي أوّل اكتمال القمر البدر حسب تاريخ غرّته الأولى حتى تراجعت عن اليقين بالمسلمات الفلكيّة، فمن ثمّ وجّه حبيبي في الله لوط بوناطيرو موعظته الشهيرة إلى علماء الفلك. ولسوف نترك الخبر بقلم حبيبي في الله الدكتور لوط بوناطيرو وهو يعظ علماء الفلك ويقول لهم في أنفسهم قولاً بليغاً كما يلي:
ومن خلال فتوى الدكتور لوط بوناطيرو وتعلمون أنّه كان معلوماً ومؤكداً لكافة علماء الفلك أنّ ليلة النصف للشهر هي أوّل اكتمال القمر البدر، وبناءً على ذلك تجدون لوط بوناطيرو يقول ما يلي:
http://www.peyamner.com/details.aspx?l=2&id=143198
فلماذا تمّ مسحه من بعد الاعتراف بالحقّ؟ فما خطبكم وماذا دهاكم أحبتي في الله علماء الفلك؟ فالأمر جللٌ! فوالله ثمّ والله ثمّ والله إنّ آية الإدراك ليست إلا نذيراً للبشر قبيل مرور ما يسمونه بالكوكب العاشر، فلا أتغنّى لكم بالشعر ولا أساجعكم بالنثر بل بالبيان الحقّ للذِّكر أفلا تتّقون يا أولي الأبصار من قبل أن يسبق الليل النهار؟
وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
____________