الموضوع: Koronavirus og kunngjøring av mirakel med å helbrede uten vaksiner eller medisin

النتائج 1 إلى 2 من 2
  1. افتراضي Koronavirus og kunngjøring av mirakel med å helbrede uten vaksiner eller medisin


    Imam Nasser Muhammad Al-Yamani


    (24 – 04(Rabi’ Al-akhar)- H. 1441 )
    (09 - 12 – 2020)
    Skrevet Kl. 09:01 Morgen
    (I følge den offisielle kalenderen til morens-byene (Mekka))

    Koronavirus og kunngjøring av mirakel med å helbrede uten vaksiner eller medisin



    .I Gud’s navn, den evig Nåderike, den mest Barmhjertige
    Fra Gud's tjener og Hans etterfølger Nasser Muhammad og til alle mennesker. Dere aller mennesker jeg er Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad er ikke bare Gud’s etterfølger over Jemen, men også er Gud's etterfølger over hele verden, jeg sverger på Gud, at jeg ser ikke forskjell mellom en Jemenitt menneske og
    .en Kineser menneske



    Til, dere alle menneske ledere og de beslutningstakerne blant sitt eget folk, og til alle som er konfirmert og ble myndige folk, de Arabere og de ikke-Arabisk-talende, de muslimske og vantro, lytt dere og rasjonaliser det vi vil fortelle dere om i sannheten og den avgjørende tale og det er ingen spøk om.
    Jeg sverger på Gud, den Ene, den all-Erobrende, at jeg vet ikke om en vaksine og heler helbredelse/ kur til dere fra Gud's pine i brystet (Lungene), inntil dere trygler med denne bønnen, og uten å være arrogant over Gud's etterfølger Al-Mahdi Nasser Muhammad, og de ordene som fjerner vekk pinen fra brystet (Lungene) er, at dere
    :underordne og adlyder til Gud, så trygler til Gud med følgende bønn


    ˮVår Herre, vi har handlet urett mot oss selv, og om Du ikke tilgir oss og har barmhjertighet med oss, så vil vi visselig være blant de fortapteˮ. Og etter deres omvendelser skal de også si ˮÅh Gud, jeg er din tjener, spør deg i sannhet at det finnes ingen annen Gud enn bare Deg, og i sannhet med din barmhjertighet som Du skrev på deg selv, og i sannhet av storhet til din lykksalighet som er din fornøyelse i deg selv, er størst enn salig av all din paradis, at Du helbreder meg fra koronavirus pine eller distrahere det fra meg, for vi tror sannelig på din talsmann som er sendt fra deg, Åh Gud, heve / løfte vekk din pine fra oss og fra alle dører (alle retninger) slik at vi kan følge sannhetens vei fra deg, og gjør oss standhaftig i å virkeliggjøre det vi har lovet deg for, Åh Deg (Gud) som kommer mellom et menneske og dets hjerte, for vi har ingen annet enn din barmhjertighet som Du skrev det på deg selv, om Du ikke tilgir oss og har barmhjertighet med oss så vil vi visselig være blant de fortapteˮ. Åh Herren, Du har sagt i din sannelig bok i Koranen: {Og deres Herre sa, påkall meg og Jeg vil svare dere….} [Al-Ghaafir, fra vers: 60], så fra meg bønnfall og inderlig vending (til Gud) og aksept på min bønn er fra deg, Du bryter aldri ditt løfte, vår Herre, Ære være Deg, ditt løfte er visselig sant og Du er den mest barmhjertigste av alle barmhjertige. Åh vår Herre, gjør oss standhaftig i å virkeliggjøre det vi har lovet deg for, at vi vil følge den universelle Gud's kaller, Gud's Khalifa (Gud's etterfølgeren) på jorden Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, Åh vår Herre, gjør hans komme til en velsignelse over oss, og ikke en indignasjon over oss på grunn av vår motvilje mot den
    ."sanne kaller Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani

    { وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ } صدق الله العظيم [غافر: من الآية 60]



    Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani
    -------------------

    For å se det original uttalelse på Arabisk
    www.mahdialumma.com/showthread.php?p=340109#post340109

    اقتباس المشاركة 340109 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 11 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
    24 - ربيع الآخر - 1442 هـ
    09 - 12 - 2020 مـ
    09:01 صباحاً
    ( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )


    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=340081
    ________

    فيروس كورونا وإعلان معجزة الشفاء من غير لقاحٍ ولا دواء ..


    بسم الله الرحمن الرحيم
    من عبد الله وخليفته ناصر محمد إلى الناس أجمعين، يا أيّها الناس إنّي الإمام المهديّ ناصرُ محمدٍ لستُ خليفة الله على اليمن فحسب؛ بل خليفة الله على العالم بأسرِه، فوالله لا فرق لديّ بين يمانيّ وصينيّ.

    ويا معشر قادات البشر وصُنّاع القرار في شعوبهم وإلى كل من بلَغ رُشده في البشر؛ العرب والعجم؛ المُسلِم والكافر، اسمعوا واعقلوا ما سوف نفتيكم به بالحقّ بالقول الفصل وما هو بالهزل:
    أقسم بالله الواحد القهار لا أعلم لكم بلقاحٍ وشفاءٍ لِما في الصدور من عذاب الله حتى تتضرَّعوا بهذا الدعاء من غير تَكبُّر على خليفة الله المهديّ ناصرِ محمد، وكلمات كشف عذاب ما في الصدور هي أن تستكينوا إلى الله وتتضرّعوا إلى الله بما يلي:

    "ربّنا ظلمنا أنفسنا فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين"، ومن بعد التوبة فليقولوا: " اللهم إنّي عبدك أسألك بحقّ لا إله إلا أنت وبحقّ رحمتك التي كتبت على نفسك وبحقّ عظيم نعيم رضوان نفسك الأكبر من نعيم جنّتك أن تشفيني من عذاب كورونا أو تصرفه عنّي فإنّا مؤمنون بداعي الحقّ من عندك، اللهم اكشف عنّا عذابك من كل بابٍ لنتّبع سبيل الحق من عندك وأن تُثبّتنا على الوفاء بما وعدناك به يا من تحول بين المرء وقلبه، فليس لنا إلا رحمتك التي كتبت على نفسك، فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين، اللهم إنّك قلت في محكم كتابك:
    { وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ } صدق الله العظيم [غافر: من الآية ٦٠]، فمِنّي الدعاء والإنابة ومنك الاستجابة إنّك لا تُخلف وعدك، ربّنا سبحانك فوعدك الحق وأنت أرحم الراحمين، اللهمّ ثبّتنا على الوفاء بما وعدناك به أن نتّبع داعيَ الله العالميّ خليفة الله في الأرض الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، اللهم اجعل بَعثهُ نِعمةً علينا لا نقمة علينا بسبب إعراضنا عن دعوة الحق للإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ".

    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    _____________

    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..




  2. افتراضي

    Gud er den største, fortsæt

    يا رب يا ارحم الراحمين الهم الضالين من العالمين ان يسئلوك رحمتك التي كتبت على نفسك امنن عليهم كما مننت عن ال100000 و علينا كما مننت عن ( او يزيدون) حتى تجعل الناس امة واحدة باذنك حتى يكون ذلك اليوم من خير ايام الدنيا و من خير ايامنا فيها و اجعل الهم خير ايامنا يوم لقائك يوم عظيم رضوان نفسك.
    و لا رضا قبلها الا عليك ربا و باسلام دينا و بمحمد عبدك و رسولك و الامام المهدي ناصر محمد اليماني عبدك و خليفتك.
    فما هي الوسيلة لترضى و تفرح يا ربي سبحانك؟

المواضيع المتشابهه
  1. Koronavirüs aşısı ve ilaç olmadan bir tedavi mucizesinin duyurulması
    بواسطة أمين هذه الأمه في المنتدى Türk
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12-12-2020, 10:01 AM
  2. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 04-04-2020, 12:51 PM
ضوابط المشاركة
  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •