Imam Nasser Mohammad Al-Yemeni
09 - 12 - 2020
09:01 uur
(Volgens de officiële tijd van [Mekka] moeder van steden)

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ

Coronavirus en aankondiging van het wonder van genezing zonder vaccin of medicijn.

In de naam van Allah de Al Genadevolle, de Meest Genadevolle.


Van Allah's dienaar en Zijn khalifa Nasser Mohammad tot de mensen helemaal:

O mensen, ik ben de Imam Mahdi Nasser Mohammad, ik ben niet alleen khalifa van Allah over Jemen; in feite de khalifa van Allah over de hele wereld. Inderdaad, bij Allah is er voor mij geen verschil tussen een Jemeniet en een Chinees.

O gemeenschap van menselijke leiders en besluitvormers onder hun mensen, en aan allen die hun volwassenheid onder de mensen bereikten; de Arabieren en niet-Arabieren, Musilm en ongelovige, luister en rationaliseer wat we je een fatwa zullen geven met Waarheid door het beslissende woord en het is geen jock:
ik zweer bij Allah de Ene, de Onderwerper, ik weet niet van een vaccin en genezing voor wat er in de borst is van Allah's tuchtiging, totdat je met deze smeekbede smeekt zonder arrogantie tegen Allah's khalifa Al-Mahdi Nasser Mohammad, en de woorden van tuchtiging verwijderen van wat er in de kisten is; is dat je jezelf vernedert bij Allah en bij Allah smeekt door het volgende:

Onze Heer, we hebben onszelf onrecht aangedaan, als U ons niet vergeeft en (geen) genade met ons heeft, zouden we zeker tot de verliezers behoren”.

En na berouw moeten ze zeggen:

Oh Allah, ik ben Uw dienaar, ik vraag u door het feit dat er geen God is behalve U, en door het feit van Uw barmhartigheid die U over Uzelf verordineerd heeft, en door het feit van grootsheid van de Gelukzaligheid van het welbehagen van Uzelf die groter is dan de gelukzaligheid van Uw hemelse tuin dat u mij geneest van de straf van corona of het van mij wegneemt. Ik geloof zeker in de ware oproeper van U. Oh Allah, verwijder Uw tuchtiging bij ons vandaan en bij elke ingang zodat we het pad van de Waarheid van U zouden volgen, en om ons standvastig te maken bij het vervullen van wat we U beloofden - O Wie komt tussen de mens en zijn hart, zeker hebben we dat niet behalve uw genade die u over uzelf hebt verordineerd. Inderdaad, als U ons niet vergeeft en (geen) genade met ons hebt, zouden wij zeker tot de verliezers behoren. Oh onze Allah, U heeft in Uw beslissende Boek gezegd: { En uw Heer zegt: "Aanbidt Mij; Ik zal uw gebed verhoren.} Waarheidsgetrouwe Allah de Grote [Ghãfer] 40:60.
Smeekbede en wending (dicht bij Allah) is van mij, terwijl antwoorden van U komt. Inderdaad, u overtreedt nooit uw belofte. Onze Heer, glorie zij U, zeker Uw belofte is altijd Waar en U bent de Meest Barmhartige dan allen die barmhartigheid hebben. O onze Allah, maak ons standvastig bij het vervullen van wat we U beloofden om Allah's wereldwijde beller Kalief van Allah in het land te volgen; de imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni. O onze Allah, maak het zenden van hem als gunst aan ons en niet als een kwelling tegen ons vanwege onze afkeer van de ware roeping van de Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni
”.


Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani